Gjest Yoshi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hihi, morsom tråd! Hva fortsetter å leve selv om det deles i to? Svar: mark og KrF Får ta en litt slem en jeg også, da.. Én pakistaner, én somaler og én albaner sitter i en bil. Hvem kjører?? REDIGERING: Kan enda en slem, hehe. Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia. Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) Endret 6. september 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Én pakistaner, én somaler og én albaner sitter i en bil. Hvem kjører?? Politiet Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia.Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) De trodde det var en kjeks. (gult kort?) Endret 6. september 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Per- Eg er synsk far-når blei du det? per-neste torsdag Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia.Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) De trodde det var en kjeks. (gult kort?) Eh? Den var bare brutalt dårlig da. Hvis det var svaret da Men jeg ville tippet at det var noe med selvmordsbmbere og terrorister. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en gang en tørrfisk som satt oppe i et tre og speidet utover vannet.Plutselig kommer en hai svømmendes forbi. -Hai, hai! hilser fisken -At du tør, fisk! svarer haien. elsker den <3 Den var tørr Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia.Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) Svar: De trodde det var et norskt pass. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia.Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) De trodde det var en kjeks. (gult kort?) Eh? Den var bare brutalt dårlig da. Hvis det var svaret da Men jeg ville tippet at det var noe med selvmordsbmbere og terrorister. Det er ikke svaret Svaret er: Fordi de trodde det røde kortet var et norsk pass! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skjønte den likevel ikke jeg. (jeg er sikkert bare ultradum) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia.Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) De trodde det var en kjeks. (gult kort?) Eh? Den var bare brutalt dårlig da. Hvis det var svaret da Men jeg ville tippet at det var noe med selvmordsbmbere og terrorister. Det er ikke svaret Svaret er: Fordi de trodde det røde kortet var et norsk pass! Høh? Skjønte ikke helt Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia.Men så fikk en av spillerene rødt kort og det resulterte i at 40 000 mennesker mistet livet. Hvorfor? (Denne lærte jeg av en somaler, hehe) De trodde det var en kjeks. (gult kort?) Eh? Den var bare brutalt dårlig da. Hvis det var svaret da Men jeg ville tippet at det var noe med selvmordsbmbere og terrorister. Det er ikke svaret Svaret er: Fordi de trodde det røde kortet var et norsk pass! Høh? Skjønte ikke helt Alle somalierene og pakistanerne ville til Norge med gratis pass? Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 altså han la fram vitsen feil. den er mere noe slikt: Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia, Men så fikk en av spillerene gult kort. Da hoppa alle somalianerene på dommeren for de trodde det var en kjeks,Da dro dommeren opp det røde koret, men da hoppe alle pakistanerene på dommeren for de trodde det var det norske passet. haah hhahahaha Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 altså han la fram vitsen feil. den er mere noe slikt: Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia, Men så fikk en av spillerene gult kort. Da hoppa alle somalianerene på dommeren for de trodde det var en kjeks,Da dro dommeren opp det røde koret, men da hoppe alle pakistanerene på dommeren for de trodde det var det norske passet. haah hhahahaha Da skjønte jeg den.. Den andre var bare teit, hvorfor skulle 40000 miste livet sånn uten videre av et norskt pass? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) altså han la fram vitsen feil. den er mere noe slikt: Det var en gang fotballkamp mellom Pakistan og Somalia, Men så fikk en av spillerene gult kort. Da hoppa alle somalianerene på dommeren for de trodde det var en kjeks,Da dro dommeren opp det røde koret, men da hoppe alle pakistanerene på dommeren for de trodde det var det norske passet. haah hhahahaha Da skjønte jeg den.. Den andre var bare teit, hvorfor skulle 40000 miste livet sånn uten videre av et norskt pass? Fordi det er veldig mange somalere og pakistanere som er villige til å gå veldig langt for å få norsk pass, vel! :!: Litt stygg, hehe. EDIT: Innrømmer, etter å ha lest gjennom, at den første forklaringen på gåten var ultradum. Audhage kan altså ta det med ro. Endret 6. september 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 EDIT: Innrømmer, etter å ha lest gjennom, at den første forklaringen på gåten var ultradum. Audhage kan altså ta det med ro. Hehe, takk. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ingenting som skjer i denne tråden lenger? On-topic: En litt stygg en men men... Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpnet og utenfor står Allah. Gud stusser litt, snur seg og spør Jesus: "Har DU bestilt kebab??!" Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En litt stygg. HVor i Etiopia bor det flest mennesker, øst vest, sør eller nord? Kommer an på vindretning Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Her er det mange etiopere vister Hva er den mest vanlige jobben i etiopia? Male lyktestolper på innsiden. HVa kaller folk to etiopere i sovepose? Twix Hvem var det første mennesket til månen? En etioper som lekte med en strikk Hva skjer om en etioper med ståpikk går på en vegg? Han brekker nesen HVorfor er indere så dårlige i fotball? For hver gang de får hjørne (corner) åpner de en butikk. Hvorfor fikk det etiopiske fotball landslaget tilsendt 2 sugerør? De trengte nye leggskinn. En svenskevits. Ett svenskt byggebyrå skulle rive ett hus i 2005 I hjørnet finner di et skjelett av en svenske med ett skilt hvor det står VERDENSMESTER I GJEMSEL 1975 Hva gjorde etioperen med brødbiten? Åpnet bakeri Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 denne e best om du hører den på engelsk There once was a teacher who allways told his pupils: "Do this! Do that!" Therefor his pupils called him "Do'da". One day, a kid named Alfred grew tired of Do'da's annoying commanding. Eventually he got so sick and tired of it, so he killed Do'da with his chair. When the principal came inn and saw this, he quietly said to himself, but just loud enough for Alfred to hear it: "Oh my, who will tell his wife of this". Alfred, feeling sorry and all for what he had done, woluntered to do it. So he went to Do'da's house, and when Mrs Do'da answered the door, Alfred started to sing: "Guess who died at school today, dooda dooda, guess who died at school today, ohoo dooda day" masse bra stuff her inne :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Nord Norsk sjekketricks. Nordlendingen : E d litt nordlending i dæ ?? Oslodama : Nei det tror jeg ikke...... Nordlendingen : Vil du ha litt nordlending i dæ da ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 To pakistanere på Ullevål sykehus : Hvilken avdeling do jobbe på?? Jai jobbe på puleklinikken. Fi fan do heldig, jai jobbe på ronken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå