Poseboen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Når jeg hjemme liker jeg det helst Kaldt. Når jeg er på jobb liker jeg det varmt og fuktig. I noen tilfeller bestemmer eieren min hvor mye jeg skal gi av meg selv, mens i andre tilfeller gir jeg like mye hele tiden. Hva er jeg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 To steiner gikk over en vei, så ble det ene påkjørt, og den andre; heisann! Når jeg hjemme liker jeg det helst Kaldt. Når jeg er på jobb liker jeg det varmt og fuktig. I noen tilfeller bestemmer eieren min hvor mye jeg skal gi av meg selv, mens i andre tilfeller gir jeg like mye hele tiden. Hva er jeg? penis? Lenke til kommentar
Fantin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Veit ikke om denne er skrivd: Hvordan fant pinocchio ut at han var lag av tre?? han tok fyr da han ronket xD litt dårlig vet .. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 2 tykke tver gikk over en vei, så blir ene kjørover og andre sa Koman flat-tv! xD Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vet ikke om denne står her fra før, men skitt au: Så var det de to dvergene som var på byen og fant ut at de skulle ordne seg hver sin hore for å få seg litt.. De tok med seg horene på nærmeste hotell og fikk rom ved siden av hverandre. Etter å ha prøvd en liten stund, klarte ikke den ene dvergen å få opp stasen og ble mer og mer stresset av lydene fra naborommet: Ååhhh nå kommer jeg igjen.. 1..2..og 3! Dette hørte han gjentatte ganger og gav til slutt opp selv og sendte hora på dør før han la seg til å sove. Neste dag ved frokosten på hotellet spurte den andre dvergen åssen det hadde gått og om det var digg. "dette er flaut å innrømme, men jeg klarte rett og slett ikke å få den opp." svarte dvergen. Da kom det bittert fra den andre dvergen: "Og du syns det er flaut? Jeg prøvde og prøvde, men uansett hva jeg gjorde som kom jeg meg faen ikke opp i den jævla senga." Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Vet ikke om denne står her fra før, men skitt au: Så var det de to dvergene som var på byen og fant ut at de skulle ordne seg hver sin hore for å få seg litt.. De tok med seg horene på nærmeste hotell og fikk rom ved siden av hverandre. Etter å ha prøvd en liten stund, klarte ikke den ene dvergen å få opp stasen og ble mer og mer stresset av lydene fra naborommet: Ååhhh nå kommer jeg igjen.. 1..2..og 3! Dette hørte han gjentatte ganger og gav til slutt opp selv og sendte hora på dør før han la seg til å sove. Neste dag ved frokosten på hotellet spurte den andre dvergen åssen det hadde gått og om det var digg. "dette er flaut å innrømme, men jeg klarte rett og slett ikke å få den opp." svarte dvergen. Da kom det bittert fra den andre dvergen: "Og du syns det er flaut? Jeg prøvde og prøvde, men uansett hva jeg gjorde som kom jeg meg faen ikke opp i den jævla senga." Shit mist forsto den xD Endret 8. august 2010 av sprintball96 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dagens anti-homo rim: "Ingen snabel der det er kabel" Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva er forskjellen på en bøtte med sand, og en bøtte med mensenblod? Du kan ikke grurgle en bøtte med sand... Hva er likheten med å slikke søstera di, og drikke alkoholfritt øl? Det smaker det samme, men du vet det er feil. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 det var en gang en mann som bodde i 10ene etasje, når han skulle på jobben tok han heisen ned til 1 etasje og gikk til jobben, men når han kom hjem tok han heisen til 5 etasje og gikk resten. Hvorfor tok han ikke heisen opp til 10ene etasje ? Han var dverg, rakk bare opp til 5 knappen hehehe Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=U2B1eY-ar3c Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Reviving this thread! What was the name of the first, gay Dinosaur? Megasoarass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå