Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

En helvetes ulykke.....

 

Til Verneingeniøren

 

Jeg vil med dette svare på din forespørsel om nærmere opplysninger angående pkt.3 i min skademelding.

Jeg oppgir "dårlig planlegging" som årsak til ulykken.Du sier i ditt brev at jeg bør forklare mer fullstendig, og jeg håper derfor at følgende detaljer vil være tilstrekkelig.

Jeg er murer av yrke.På ulykkesdagen arbeidet jeg alene på taket av et 5-etasjes nybygg.Da jeg var ferdig med jobben, opdaget jeg at jeg hadde ca 200 kg murstein til overs. I stedet for å bære steinen ned for hånd, bestemte jeg meg for å fire steinen ned i en tønne ved hjelp av en talje som heldigvis var fast i bygningen i 5.etasje.

Etter å ha sikret tauet nede på bakken, gikk jeg opp på taket, svingte ut tønna og la steinen oppi. Så gikk jeg ned på bakken igjen og løsnet tauet, samtidig som jeg holdt fast for å sikre en sakte og pen firing av de 200 kg med stein.

Som du vil se av pkt 11 i skademeldingen er min vekt 60 kg.

På grunn av overraskelsen ved plutselig å bli rykket opp i lufta, mistet jeg selvkontrollen og glemte å slippe tauet. Selvfølgelig for jeg nokså fort opp langs bygget. I nærheten av 2 etasje møtte jeg tønna som for nedover med en like imponerende fart. Dette forklarer kraniebruddet, de mindre skrammene og det brukne kragebenet som er nevnt i skademeldingens del lll .

Bare noe forsinket fortsatte jeg min hurtige opstigning, og stoppet ikke før 2 ledd av fingrene på høyre hånd satt inne i talja. Heldigvis hadde jeg på dette tidspunkt gjenvunnet min åndsnærværelse, og klarte å holde fast i tauet til tross for den pinefulle smerten jeg nå begynte å kjenne.

Men tønna med stein traff bakken omtrent samtidig, og bunnen falt ut av tønna. Fri for vekten av steinen veide nå tønna 20 kg.

Jeg viser igjen til min vekt,pkt 11. Som du sikkert kan forestille deg, startet jeg nå en hurtig nedstigning langs bygningen. I nærheten av 2. etasje møtte jeg tønna som var på vei opp. Dette er grunen til de 2 ankelbruddene, den brukne tanna og de alvorlige riftene i beina og underkroppen.

Her begynte lykken å snu seg noe, sammenstøtet med tønna så ut til å ha sinket meg såpass at dette begrenset skadene da jeg falt oppi haugen med murstein og heldigvis brakk kun tre ryggvirvler.

Desverr må jeg rapportere at da jeg lå der i smerte på mursteinshaugen, ute av stand til å bevege meg og menst jeg betraktet den tomme tønna 5 etasjer over meg, ble jeg igjen åndsfraværende og slapp dermed tauet, med den følge at tønna igjen kom nedover med stor fart og traff meg i mursteinshaugen over brystet og nesa, slik at resultatet ble 10 brukne ribben, brukket nese og inntrykket kjeveben, som nevnt i skademeldingen del lV.

Etter denne så ulykkelige hendelse har jeg gått 90% invalid.

Med påholden penn

 

Ole B Olesen

tidl. murer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette skjedde med meg på Strømmen Storsenter og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

 

 

Slik virker svindelnummeret:

To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.

 

Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne kulden, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet.  Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.

 

Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.

 

Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag.

 

Så pass på!

6003185[/snapback]

pffft.. Den har jeg hørt på engelsk faktisk.. Men jeg vedder på at historien kommer opprinnelig fra Dahle fyren :!:

Han er det perfekte eksempelet på en kåt nerd. :innocent:

Lenke til kommentar
*snip*

5807053[/snapback]

Slik husker jeg starten på den:

 

Hvordan får man en elefant inn i et kjøleskap?

-Åpner døra, stapper inn elefanten og lukker døra.

 

Hvordan får man en tiger inn i et kjøeskap?

-Åpner døra, tar ut elefanten, stapper inn tigeren og lukker døra.

 

Hvilket dyr løper fortest av elefanten og tigeren?

-Elefanten, for tigeren sitter i kjøleskapet.

 

Det var allmøte for dyrene i India, men det var ett dyr som ikke kom. Hvilket?

-Tigeren, for den satt i kjøleskapet.

 

Tarzan var på vei gjennom jungelen, men på veien måtte han krysse krokodilleelven. Hvordan kom han ser over?

-Han svømte over, for krokodillene var på allmøte.

 

etc.

 

 

Men vi kan jo ta en annen også:

 

Hva sier et dyr som kan fly når det faller ut av et vindu?

-Flaks, flaks, flaks.

 

Hva sier et dyr som ikke kan fly når det faller ut av et vindu?

-Uflaks, uflaks, uflaks.

 

Hva sier en gris som kan fly når den faller ut av et vindu?

-Griseflaks, griseflaks, griseflaks.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med sexlivet? -Jeg har sex nesten hver dag!! -Nesten mandag, nesten tirsdag, nesten onsdag, nesten tors... -og sånn går dagene!

 

 

Mor! Barnepiken er en engel. Er hun? Hvordan vet du det? Hun sitter naken og på kne på soverommet og roper "åh, GUD, jeg kommer!", men far er der heldigvis også, og han holder henne fast bakfra så hun ikke flyr sin vei!

 

 

 

Har du hørt om Minni og Mikke på tur i skogen? Plutselig fikk Mikke mus......

 

 

Veiledning for førstegangselskere: Stikk penis inn i vagina, trekk penis ut igjen. (Gjenta om nødvendig)

 

 

En blind satt på stranda & blåste opp dokka si. Du kan ikke blåse opp dokka di her, sa badevakta. Å faen, er det dokka? Da har jeg pult gummibåt i hele vinter!

 

 

Toppen av selvmotsigelse Fake orgasme når du onanerer!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Greier du denne??

Med litt skjerpings så skulle det gå  :)

 

Marias far har 5 døtre: Nana,

Nene, Nini  og Nono. Hva heter den femte  datteren

5188995[/snapback]

 

Burde vell være Maria lol :D

5805041[/snapback]

 

Så den femte heter:

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nunu

6643435[/snapback]

 

 

Han har 5 døtre, som er Nana,

Nene, Nini og Nono. da må jo selvfølgelig den femte være Maria

Lenke til kommentar

Inte många vitsar på svenska... Hmm...vad kan det bero på..??

 

Hursomhelst... Här kommer en liten, lite kul vits... Ni har säkert hört den förr...

 

Posten i Norge har gett ut ett frimärke med en bild på en f*tta, men..blev tvingade att ta tillbaka det.. För folk fattade inte vilken sida som skulle slickas..

Lenke til kommentar

Upassende navn

 

Alle som har hund kaller han King,Rex eller lignende. Jeg kalte min for Sex, bare for moro skyld.

 

Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha Sex. Sist jeg hadde Sex på kontoret, fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun synes om Sex. Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt Sex siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type.

 

Da jeg giftet meg og dro på bryllupsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med. Jeg sa til resepsjonisten på hotellet at jeg ønsket et rom for kona og meg, og et spesielt rom for Sex.

Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for Sex.

- Du misforstår, forsøkte jeg, - Sex holder meg våken om natten.

- Meg også, betrodde resepsjonisten meg.

 

Hunden min angrep en gang en annen hund og jeg gikk rettens vei for å beholde hunden.

- Ærede dommer, sa jeg, - jeg hadde Sex før jeg giftet meg.

- Jeg også, repliserte dommeren.

Da fortalte jeg ham at etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi skulle ha Sex lenger.

- Samme her, sukket dommeren.

Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timevis i nabostrøket for å finne den. En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte meg hva jeg gjorde i denne gaten klokken tre om morgenen.

- Jeg leter etter Sex, svarte jeg.

Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt å ta plass i baksetet og bli med på stasjonen.

- Har dere Sex på politistasjonen? spurte jeg.

 

Nå er jeg hjemme igjen etter to dagers varetekt. Hunden er også kommet hjem etter sin søken etter det annet kjønn.

 

Forresten har Sex i dag skiftet navn til Trygve

Lenke til kommentar
Damen: Hva,700 kr for den lille vesken. Er du gal?

 

Ekspeditrisen: Jamen frue, den er laget av ekte pikkskinn. Hvis de slikker på den blir den til en stor koffert .

6703324[/snapback]

 

:no: huff og huff, stakkers menn som bidrar til den fabrikken...

På en annen side bra vits, en av de beste så lang :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...