Swafty Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Alle barna hadde mensen untatt Hensen, han var en gutt Fant den på selv Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tar en gammel gåte jeg da: Du skal gå til nærmeste by, men er ikke kjent i området. Etter at du har gått et lite stykke kommer du til et T-kryss og vet ikke hvilken vei du skal fortsette. Ved dette krysset ligger det et hus hvor det bor to tvillingbrødre. De er helt lik i alt, me unntak av at den ene alltid forteller sannheten, den andre lyver alltid. Brødrene er så like at en ikke kan se forskjell på de. Du har lov til å stille den broren som kommer ut ett spørsmål om hvilken vei du skal gå, hvordan skal du finne ut hvilken vei du skal velge? Svar i speilvendt: neiev erdna ned ud råg ås ,travs ah elliv nerorb avh mo erab røps uD <--- Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) edit: Alle barna het Pål, unntatt Kjell for han het Lars Fy faen og jeg lo hahahahah dritt bra Endret 27. august 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor fikk homo'en sparken fra sædbanken? han drakk på jobben! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor fikk homo'en sparken fra sædbanken? han drakk på jobben! Nå mista jeg appetitten. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hva er ditt, men blir brukt mest av andre? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Hva er ditt, men blir brukt mest av andre? navnet Men hva er ditt og blir KUN brukt av andre? Endret 29. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Friheten Neida, har ikke peiling. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Alle barna lagde alle barna-vister, untatt Trond, for han kunne ikke rime. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan klarte du å bulke bilen din? Jeg kjørte tilfeldigvis på svigermor. Men hvorfor er det så mye kvister på den? Hun prøvde å løpe inn i skogen. Orginalen, slik jeg har hørt den er egentelig med en neger. Men det blir for rasistisk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Svar i speilvendt: neiev erdna ned ud råg ås ,travs ah elliv nerorb avh mo erab røps uD <--- Ville ha svart på hva ? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Svar i speilvendt: neiev erdna ned ud råg ås ,travs ah elliv nerorb avh mo erab røps uD <--- Ville ha svart på hva ? hmm.. godt spørsmål Hehe.. Spøre om veien selvfølgelig Du spør den ene om veien, og lure på hva den andre ville ha svart Hadde rotet bort fasiten, så jeg måtte skrive det selv, etter å ha tenkt på det i 10min Edit: Leif Endret 29. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Friheten Neida, har ikke peiling. fanget ditt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Friheten Neida, har ikke peiling. fanget ditt hmm.. Den var teit chokke Du bruker jo fanget ditt til å ha bærbaren i Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hva er rundt som et egg og langt som en kirkevegg ? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nøstet (garnet) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nøstet (garnet) hehe jau Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 To gutter satt og diskuterte. Den ene sier: "Pappaen min er norgesmester i tennis." Så sier den andre: "Det er da ingenting. Pappaen min er stasjonsmester på Ski." Dårlige vitser eier! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Friheten Neida, har ikke peiling. fanget ditt hmm.. Den var teit chokke Du bruker jo fanget ditt til å ha bærbaren i du er sur bare fordi jeg "fant på" en god gåte uansett, bærbar går under "andre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå