Edmund Blackadder Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 ---- I disse moderne tider! ---- Et ektepar bestemte seg for å reise til Syden. For å få en helt spesiell ferie planla de å bo på det samme hotellet hvor de hadde hatt bryllupsreisen sin 20 år tidligere. Men fordi begge var inne i en travel periode på jobben var det vanskelig å få ferie på akkurat samme tid. Enden på visa var at mannen satte seg på flyet torsdagen, og at kona skulle fly dagen etterpå. Etter ankomst sjekket mannen inn på hotellet. På rommet sto det en PC. Som den omtenksomme husbonden han var, bestemte han seg for å sende en e-post til kona om at han var vel framme. Men etter å ha forsynt seg godt fra baren på flyet endte mannen opp med å sende e-posten til feil adresse. Et annet sted i landet hadde en enke akkurat kommet hjem fra mannens begravelse. Den avdøde, som var den lokale presten, hadde blitt kalt til himmelen etter et hjerteinfarkt. Midt i sorgen satte enka seg ned ved skrivebordet for å sjekke e-posten sin. Hun håpet hun hadde fått noen hilsener med støtte og omsorg fra sine nærmeste. Men etter å ha lest den første e-posten besvimte enka og gikk rett i bakken. Enkas sønn ilte til unnsetning. Han hjalp henne på bena og leste deretter e-posten, som lød: Til: Min elskede hustru Emne: Vel ankommet! Du blir sikkert overrasket over å høre fra meg. De har PC'er her nå, og det er mulig å sende e-post. Jeg har akkurat sjekket inn. Alt er klart til ankomsten din i morgen. Jeg gleder meg veldig til å se deg. Håper reisen din blir like vellykket som min! P.S. Det er sannelig varmt her nede. 5656297[/snapback] Må være en av de beste vitsene jeg har hørt om et år Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Regler for fugleinfluensa.1. Det er ikke tillatt med høne i senga. 2. Lomme-lerker forbys. 3. Enhver skal avvise stolte haner. 4. Ingen ryper får adgang til årets julebord. 5. Hold avstand til en gammel røy. 6. Vær ikke nebbetemot dine kollegaer. 7. Inntil videre er det legalt å ha ugler i mosen. 5655977[/snapback] Vanvittig morsomt! Hørte også at man har begynnt å forby svanehals på mopeder. Og det har blitt lagt ned forbud mot å drikke for mye alkohol fordi man kan risikere å bli ful Og det øker smittefaren betraktelig *EDIT* Forresten, viste du at ordet "skuta" er verdens kalleste ord? Jo, ordet skuta rimer på ruta, og når det rimer på ruta, da er det kaldt Endret 24. februar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Ztaal3 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) ---- I disse moderne tider! ---- Et ektepar bestemte seg for å reise til Syden. For å få en helt spesiell ferie planla de å bo på det samme hotellet hvor de hadde hatt bryllupsreisen sin 20 år tidligere. Men fordi begge var inne i en travel periode på jobben var det vanskelig å få ferie på akkurat samme tid. Enden på visa var at mannen satte seg på flyet torsdagen, og at kona skulle fly dagen etterpå. Etter ankomst sjekket mannen inn på hotellet. På rommet sto det en PC. Som den omtenksomme husbonden han var, bestemte han seg for å sende en e-post til kona om at han var vel framme. Men etter å ha forsynt seg godt fra baren på flyet endte mannen opp med å sende e-posten til feil adresse. Et annet sted i landet hadde en enke akkurat kommet hjem fra mannens begravelse. Den avdøde, som var den lokale presten, hadde blitt kalt til himmelen etter et hjerteinfarkt. Midt i sorgen satte enka seg ned ved skrivebordet for å sjekke e-posten sin. Hun håpet hun hadde fått noen hilsener med støtte og omsorg fra sine nærmeste. Men etter å ha lest den første e-posten besvimte enka og gikk rett i bakken. Enkas sønn ilte til unnsetning. Han hjalp henne på bena og leste deretter e-posten, som lød: Til: Min elskede hustru Emne: Vel ankommet! Du blir sikkert overrasket over å høre fra meg. De har PC'er her nå, og det er mulig å sende e-post. Jeg har akkurat sjekket inn. Alt er klart til ankomsten din i morgen. Jeg gleder meg veldig til å se deg. Håper reisen din blir like vellykket som min! P.S. Det er sannelig varmt her nede. 5656297[/snapback] Må være en av de beste vitsene jeg har hørt om et år 5658853[/snapback] hehe er beste vitsen jeg har sett i år Endret 24. februar 2006 av Ztaal3 Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hmm, samme vitsen ligger lenger frem i tråden da, bare i en litt kortere versjon Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Bank bank! Hvem der? Bill. Hvem Bill? Bill Gates fra Microsoft. Vil du ha en prøveversjon av Windows 95? Det følger med en gratis skjerm som kan vise blåfarge. *overtrøttshumor* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm, er vist ikke trøtt nok enda, gi meg tre timer. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det var olsen og pedersen som sto og pratet, da olsen sa, jeg hørte du kalte trulsen for trehode? Nei jeg sa bare at han måtte ta på seg hatt da han gikk ut, for det er så mye hakkespett ute. Og jublene sprer seg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Morsomt på denne tiden av døgnet i allefall. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Alle barna stod på ski i påsken unntatt Hege, hun dro på TG. 5633444[/snapback] LOL Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvorfor har svenskene med seg sandpapir når de er ute i ørkenen? De tror det er kart... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 A duck waddles into a bar and take a seat at the bar. The barkeep comes over and asks him what he wants. The duck asks "You got any bread?" Barkeep says "No, I'm sorry" The duck waddles back outside only to return a minute later. What can I get you? the barkeep asks. Got any bread? responds the duck The barkeep looks at the duck alittle quizicaly and says "Didn't you just ask that a minute ago? Well the answer is the same, No." The duck waddles back outside only to return a minute later. What the hell do you want now? the barkeep asks. Got any bread? responds the duck The barkeep slams his fist onto the bar, "Ask for bread one more time and i'll nail your bill to the bar!" The duck starts to leave, but when he is half way to the door he turns and asks, "Got any nails?" No! says the barkeep "Well then you got any bread?" "Say, what's your name?" the bartender asked the first duck. "Huey," was the reply. "How's your day been, Huey?" "Great. Lovely day. Had a ball. Been in and out of puddles all day. What else could a duck want?" said Huey." "Oh. That's nice," said the bartender. He turned to the second duck, "Hi, and what's your name?" "Dewey," came the answer from duck number two. "So how's your day been, Dewey! ?" he asked. "Great. Lovely day. I've had a ball too. Been in and out of puddles all day myself. What else could a duck want?" The bartender turned to the third duck and said, "So, you must be Louie?" "No," she said, batting her eyelashes. "My name is Puddles." Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 alle barna lo av dårlige vitser, unntatt egil for han hadde humor. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 En dame kom inn i en butikk for å handle og hun handlet: 1 biff 1 gulrot 1 liter is 1 øl Mannen bak kassa spurte: "er du singel?" Damen: "Ja! Hvordan visste du det?" Mannen bak kassa: "Fordi du er dritstygg" Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hørte en morsom VK2-vits her om dagen: En mann kom inn på kontoret for navneskifting(eller noe i den dur), og sa at han ville skifte navn. Han ble spurt om navnet sitt og svarte "Vidkun Møkkahaugen". "Jaha, og hva vil du skifte til da?" "Per Møkkahaugen" Synes i grunn den er litt morsom Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lille Fredrik gikk på barneskolen da læreren spurte klassen om hva faren deres gjorde. De vanlige svarene dukket opp: Politimann, advokat, brannmann, regnskapsfører, bussjåfør osv. Men Fredrik som vanligvis var skravlete og midtpunktet i klassen, satt stille for seg selv i et hjørne. Dette synes læreren var litt rart, og spurte Fredrik om han kunne fortelle resten av klassen hva faren hans gjorde. "Faren min er en erotisk danser på en homsebar, hvor han tar av seg alle klærne og viser seg naken fram foran andre menn som gir han penger. Noen ganger hvis tilbudet er godt nok, blir han med en mann til et billig motellrom og blir pult i ræva." Læreren ble temmelig forferdet over denne forklaringen, og trakk lille Fredrik til seg og ba resten av klassen sitte og tegne litt. "Er dette sant da Fredrik?" spurte læreren. "Neida!" svarte Fredrik "Men faren min spiller på Rosenborg, og jeg synes det er så flaut!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 I was walking across a bridge one day, and I saw a man standing on the edge, about to jump off. I immediately ran over and said "Stop! Don't do it!" "Why shouldn't I?" he said. I said, "Well, there's so much to live for!" "Like what?" "Well ... are you religious or atheist?" "Religious." "Me too! Are you Christian or Jewish?" "Christian." "Me too! Are you Catholic or Protestant?" "Protestant." "Me too! Are you Episcopalian or Baptist?" "Baptist." "Wow! Me too! Are you Baptist Church of God or Baptist Church of the Lord?" "Baptist Church of God." "Me too! Are you Original Baptist Church of God, or are you Reformed Baptist Church of God?" "Reformed Baptist Church of God." "Me too! Are you Reformed Baptist Church of God, reformation of 1879, or Reformed Baptist Church of God, reformation of 1915?" "Reformed Baptist Church of God, reformation of 1915!" To which I said, "Die, heretic scum!" and pushed him off. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gåte: Hvitt ligger i hvitt, egget ligger i melet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Gåte: Hvitt ligger i hvitt, egget ligger i melet. 5778496[/snapback] har du ikke noe hint da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Løsningen er nærmere enn du tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå