Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ok! du får si i fra da! "Kamerat" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Min vits: 1+1 kan fort bli 3, bruk kondom så slepper vi det;). DEN rimte iallefall! ©Ozelot Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Fin den. 14 Tegn! ARGHHH... Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Fin den. 14 Tegn! ARGHHH... 5651919[/snapback] 14 tegn. mener du nå? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Når du poster må du huske på å alltid skrive minst 14 tegn. Hvis ikke så vil ikke posten bli postet. Utrolig irriterende av å til. Forresten, hvis jeg ikke husker helt feil, så var det en som fortalte meg at man kunne få advarsler om man ikke fylte ut posten med minst 14 tegn. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 En ekkel en: Hva er likheten mellom å spise jordbæryoghurt og å utføre oralsex på ei jente som har mensen? Du vet aldri når klumpene kommer Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Takk da Kamikazesmurf, no kommer jeg ikke til å spise yoghurt på en god stund. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Når du poster må du huske på å alltid skrive minst 14 tegn. Hvis ikke så vil ikke posten bli postet. Utrolig irriterende av å til. Forresten, hvis jeg ikke husker helt feil, så var det en som fortalte meg at man kunne få advarsler om man ikke fylte ut posten med minst 14 tegn. 5652032[/snapback] nei, du kan ikke få advarsel for det... grunn? forumet stopper deg fra å poste uten at det er 14 eller mer tegn i posten...du får rett og slett ikke lov Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Alle barna kunne rime, untatt Rikke, hun kunne det ikke. ?? 5644961[/snapback] Men det rimer jo. Altså kan Rikke rime allikavel. 5644977[/snapback] Alle barna kunne rime, untatt Rikke, hun kunne.... Det går jo ikke det heller... 5650979[/snapback] Alle barna kunne skrive dikt, unntatt Frank, han kunne ikke rime Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Disse er jo best da : :!: Alle barna fant ut at b2 var clear unntatt Jan, han løp inn i banan. Alle barna spilte cs unntatt Brita, hun ble tatt da hun cheata. Alle barna var godt likt unntatt Kim, han oppfant steam. Alle barna stod på ski i påsken unntatt Hege, hun dro på TG. Alle barna spilte cs unntatt Lee, han hadde ikke cd-key. 5633444[/snapback] jammen... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Når du poster må du huske på å alltid skrive minst 14 tegn. Hvis ikke så vil ikke posten bli postet. Utrolig irriterende av å til. Forresten, hvis jeg ikke husker helt feil, så var det en som fortalte meg at man kunne få advarsler om man ikke fylte ut posten med minst 14 tegn. 5652032[/snapback] nei, du kan ikke få advarsel for det... grunn? forumet stopper deg fra å poste uten at det er 14 eller mer tegn i posten...du får rett og slett ikke lov 5653241[/snapback] Makes sense... Må slutte å høre på andre fra nå. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Disse er jo best da : :!: Alle barna fant ut at b2 var clear unntatt Jan, han løp inn i banan. Alle barna spilte cs unntatt Brita, hun ble tatt da hun cheata. Alle barna var godt likt unntatt Kim, han oppfant steam. Alle barna stod på ski i påsken unntatt Hege, hun dro på TG. Alle barna spilte cs unntatt Lee, han hadde ikke cd-key. 5633444[/snapback] jammen... 5653294[/snapback] Hva jamen, e det pga "Lee" ikke har cd-key (busted) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) hmm kanskje jeg har skrevet denne før.. I samme tråd men jaja: Hva får man hvis man krysser en Polakk med en Satanist? En jævel til å plukke jordbær. Endret 23. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 :!: Fantastisk! Denne må jeg huske. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sønnen fikk æren av å vere den første til åkjøre pappas nye bil. Da han kom hjem sa han: -Jeg har en god og en dårlig nyhet. Faren: La oss ta den gode først. Sønnen: eh... Airbagen fumker bra........ :!: :!: Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Regler for fugleinfluensa. 1. Det er ikke tillatt med høne i senga. 2. Lomme-lerker forbys. 3. Enhver skal avvise stolte haner. 4. Ingen ryper får adgang til årets julebord. 5. Hold avstand til en gammel røy. 6. Vær ikke nebbetemot dine kollegaer. 7. Inntil videre er det legalt å ha ugler i mosen. Ikke så veldig bra, men... Fugleviruset er som AIDS, det sprer seg via ender og ei og annen høne! :!: Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Sønnen fikk æren av å vere den første til åkjøre pappas nye bil.Da han kom hjem sa han: -Jeg har en god og en dårlig nyhet. Faren: La oss ta den gode først. Sønnen: eh... Airbagen fumker bra........ :!: :!: 5654836[/snapback] Konge Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ---- I disse moderne tider! ---- Et ektepar bestemte seg for å reise til Syden. For å få en helt spesiell ferie planla de å bo på det samme hotellet hvor de hadde hatt bryllupsreisen sin 20 år tidligere. Men fordi begge var inne i en travel periode på jobben var det vanskelig å få ferie på akkurat samme tid. Enden på visa var at mannen satte seg på flyet torsdagen, og at kona skulle fly dagen etterpå. Etter ankomst sjekket mannen inn på hotellet. På rommet sto det en PC. Som den omtenksomme husbonden han var, bestemte han seg for å sende en e-post til kona om at han var vel framme. Men etter å ha forsynt seg godt fra baren på flyet endte mannen opp med å sende e-posten til feil adresse. Et annet sted i landet hadde en enke akkurat kommet hjem fra mannens begravelse. Den avdøde, som var den lokale presten, hadde blitt kalt til himmelen etter et hjerteinfarkt. Midt i sorgen satte enka seg ned ved skrivebordet for å sjekke e-posten sin. Hun håpet hun hadde fått noen hilsener med støtte og omsorg fra sine nærmeste. Men etter å ha lest den første e-posten besvimte enka og gikk rett i bakken. Enkas sønn ilte til unnsetning. Han hjalp henne på bena og leste deretter e-posten, som lød: Til: Min elskede hustru Emne: Vel ankommet! Du blir sikkert overrasket over å høre fra meg. De har PC'er her nå, og det er mulig å sende e-post. Jeg har akkurat sjekket inn. Alt er klart til ankomsten din i morgen. Jeg gleder meg veldig til å se deg. Håper reisen din blir like vellykket som min! P.S. Det er sannelig varmt her nede. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 :!: Fantastisk bra vits. Har hørt en gang før for lenge siden, men det var godt med en påminnelse. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Remember: Amaeurs built the ark, profesjonals built the titanic... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå