Isbilen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det var et retorisk spørsmål. En vits, ikke en gåte Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det var et retorisk spørsmål. En vits, ikke en gåte 5475949[/snapback] Han smaker på papiret, og hviss det smaker dritt er han ikke ferdig . Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Den var jo så dårlig at den nesten ikke nesten var morsom. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 En pakistaner og hans sønn bodde i en blokk rett ved siden av en annen blokk hvor det bodde en somaler og sin sønn. En dag pakistaneren var ute å gikk, så han sønnen sin ligge død borte ved nabo blokken. Han tenkte dette måtte ha vært den jævla somaleren, så han tok med seg sønnen til somaleren og kastet han utfor sin egen blokk. Hva var nå stillingen? - --- ---- ----- ------- -------- -------- ------- ------ ---- ---- -- - - - - -- - - - - 2-0 til Norge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hahaha zyko . Hvor mange jøder er det plass til i en fiat? 50, 2 i forsetene, 3 i baksetene og 45 i askebegeret Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 En stygg en: Hva kaltes en jøde med en gassflaske i 1940? avhengig Hva kaltes en jøde med to gassflasker ? Langer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Den var jo så dårlig at den nesten ikke nesten var morsom. 5477520[/snapback] Da skjønte du den ikke, men jeg skal ikke forklare den, da dør hele moroa. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva gjør du hvis du finner en med et epilepstisk anfall i et svømmebasseng? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Hiver oppi klesvasken! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva er det som går og går og aldri kommer til døra?-Klokka Ikke alltid. Hva er det som går og går og aldri kommer til døra? -Prosessorvifta -Harddisken Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Mannen dro til Florida på ferie, kona skulle komme dagen etter. På kvelden satt han på hotellet og skrev en e-post til kona, men skrev feil adresse så mailen kom til ei prestekone som to dager før hadde mistet mannen sin. Enka satte i et forferdelig hyl og besvimte da hun leste e-posten. Der stod det: "Min elskede, jeg har akkurat sjekket inn. Alt klart for din ankomst i morgen. Ps, det er svært varmt her nede". Endret 25. januar 2006 av stinger82 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg fant på min: En liten unge forteller sine drømmer: "Når jeg blir stor skal jeg stjele biler og drepe politimenn og være med i en gjeng, akkurat som CJ!" (GTA San Andreas) Edit: En liten unge har blitt nerd, og ser på GTA fyren som en stor mann. Var visst ikke så bra. -------------- Hvorfor blir LADAer uten bremser EU-godkjent? Svar: Hva er vitsen med å prøve å stoppe en bil hvis man ikke får den i gang? Endret 1. februar 2006 av :P Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg fant på min:En liten unge forteller sine drømmer: "Når jeg blir stor skal jeg stjele biler og drepe politimenn og være med i en gjeng, akkurat som CJ!" (GTA San Andreas) 5516729[/snapback] Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hva er toppen av selvtillit? En mygg som driver nedover glomma med kuken rett til vers og roper HEV BRUA DA FOR HELVETE! Endret 4. februar 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En blondine hadde krasjet bilen sin, og dro på verksted for å få den reparert. Mekanikeren gjorde en liten sjekk, og kom fram til at det ville bli nokså dyrt å reparere den p.g.a. alle bulkene. Da blondina kom fram til at hun ikke hadde nok penger, spurte hun om det ikke fantes noen billigere måte å få reparert bilen på. Mekanikeren tenkte at han skulle ha det litt gøy med jenta, så han sa: "Hvis du blåser veldig hardt inn i eksosrøret en liten stund vil du til slutt få rettet ut bulkene." Blondina gikk sporenstreks hjem for å prøve dette. Hun satte seg på alle fire, la munnen inntil eksosrøret og blåste. Etter å ha holdt på i vel to timer kom en venninne forbi og lurte på hva det var hun drev med. "Vel," sa blondina "jeg har krasjet bilen, og jeg prøver å blåse slik at bulkene retter seg ut igjen." "Nhåh! Så dum du er!" sa venninna "Du må jo lukke igjen vinduene først." Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Lille ole og moren hans var ute å kjørte taxi i oslo. Da de kjørte igjennom tollbugata der det sto en masse horer. Hva slags damer er det? spurte ole. Det er damer som er ute å trekker frisk luft sa moren. Hah, lo taxisjåføren rått. Det der er damer som knuller menn for penger. Får de ikke barn da? Spurte ole. Joda, sa moren. Å de blir taxisjåfører. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hva er likheten mellom en blondine og en Colaflaske? Det er tomt fra halsen og opp Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) 3 maur var å gikk på en maurtue, Også sa den ene til en annen senere, "i dag gikk jeg på maurtua, og jeg hadde 2 foran meg og 1 bak meg" Hvordan går det ann? svar: Mauren bare kødda! Sorry humor'n, seint Endret 7. februar 2006 av crawford Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tre blondiner hadde strandet på en øy. Plutselig spretter en fe fram og tilbyr seg å oppfylle et ønske hver. Den første blondinen ønsker at hun skal bli intelligent. Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en brunette, og hun svømmer fra øya over til fastlandet. Den neste ønsker at hun blir mer intelligent enn den første. Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en svarthåret dame. Hun bygger seg en båt og seiler vekk fra øya. Den tredje ønsker å bli enda mer intelligent enn de to første. Feen forvandler henne til en mann, og han går over broen til fastlandet... :!: :!: :!: hehe, likte den Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tre blondiner hadde strandet på en øy. Plutselig spretter en fe fram og tilbyr seg å oppfylle et ønske hver. Den første blondinen ønsker at hun skal bli intelligent. Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en brunette, og hun svømmer fra øya over til fastlandet. Den neste ønsker at hun blir mer intelligent enn den første. Poff, sier det, og hun blir forvandlet til en svarthåret dame. Hun bygger seg en båt og seiler vekk fra øya. Den tredje ønsker å bli enda mer intelligent enn de to første. Feen forvandler henne til en mann, og han går over broen til fastlandet... :!: :!: :!: hehe, likte den 5577594[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå