InsertNumLock Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Gåte : Det var en gang en dame. Denne dama er utrolig sterk og i tilleg så er hun sjonglør. I sin helhet veide hun 75 kg. Hun hadde 4 murstein som hun alltid hadde med seg , og alle veide 25 Kg hver. En dag måtte hun gå over en bru med mursteinene sine. Bruen kunne bare holde 100 Kg. Hvordan kan hun gå over uten om å ødelegge bruen? Svar= Ved å sjonglere dem. For da ville 3 av steinene hele tida være i lufta mens hun kastet den fjerde opp. Endret 2. januar 2006 av Fez Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Sjonglere med mursteinene så 3 alltid er i luften sorry for et halvt minutts umerket spoiler Endret 2. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kan hun ikke bare kaste dem over ? over til noe annet: Hvor selges faenskap ? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kan hun ikke bare kaste dem over ? over til noe annet: Hvor selges faenskap ? 5370886[/snapback] Ikea? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kan hun ikke bare kaste dem over ? over til noe annet: Hvor selges faenskap ? 5370886[/snapback] Ikea? 5370943[/snapback] Sikkert Eller i en sånn nips-butikk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ingen som lo ? Ingen som tok den ? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Gåte :Det var en gang en dame. Denne dama er utrolig sterk og i tilleg så er hun sjonglør. I sin helhet veide hun 75 kg. Hun hadde 4 murstein som hun alltid hadde med seg , og alle veide 25 Kg hver. En dag måtte hun gå over en bru med mursteinene sine. Bruen kunne bare holde 100 Kg. Hvordan kan hun gå over uten om å ødelegge bruen? Svar= Ved å sjonglere dem. For da ville 3 av steinene hele tida være i lufta mens hun kastet den fjerde opp. 5370165[/snapback] sjonglere med 25 Kilos murstein?! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Gåte :Det var en gang en dame. Denne dama er utrolig sterk og i tilleg så er hun sjonglør. I sin helhet veide hun 75 kg. Hun hadde 4 murstein som hun alltid hadde med seg , og alle veide 25 Kg hver. En dag måtte hun gå over en bru med mursteinene sine. Bruen kunne bare holde 100 Kg. Hvordan kan hun gå over uten om å ødelegge bruen? Svar= Ved å sjonglere dem. For da ville 3 av steinene hele tida være i lufta mens hun kastet den fjerde opp. 5370165[/snapback] sjonglere med 25 Kilos murstein?! 5370992[/snapback] Hun er utrolig sterk Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Man har da vel strengt tatt mer enn en murstein i hendene om gangen når man sjonglerer. Eller? Jeg kan ikke sjonglere jeg, men jeg mener nå likevel det er slik. Og PS: Hun må være en av disse. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Varani Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mitt bidrag; Lille Johnny er den gløggeste gutten i klassen, og alltid først ferdig med prøvene. For at han ikke skal forstyrre resten av klassen, sier frøken en dag til ham: - Johnny, du er så flink at jeg blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål. Det sitter 5 fugler på en gren. Du har med deg en hagle og skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen? - Ingen, svarer Johnny. - Hva mener du... ingen, spør frøken? - Vel, den ene stuper i bakken, og de andre flyr skremt avsted. Frøken nikker motstrebende. - Svaret skulle egentlig vært 4, men jeg liker måten du tenker på. Litt senere rekker Johnny hånden i været. - Ja, Johnny? - Frøken, kan jeg få spørre deg om noe? - For all del. - Okay, 3 damer står ved en iskrembil, og alle har fått seg iskrem. En av dem slikker på isen, den andre biter i den og den den tredje suger på den. Hvem av dem er gift? Frøken rødmer: - Ehh....Jeg vet ikke helt, kan det være hun som suger på den? - Nei, frøken. Det er hun som har ring på fingeren, men jeg liker måten du tenker på. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Og enda fler: På nudiststranden: -Pappa, hvorfor har noen menn en liten snopp mens andre har en stor en? - Rike har en stor en mens de fattige har en liten en, sier faren, nærmest for å la være å svare på ett slikt spm. -PAPPA! Se han som snakker med mamma! Han blir rikere og rikere han! Hansker med forviklinger... En ung mann ville kjøpe en gave til sin nye kjæreste. Da de ikke hadde kjent hverandre spesielt lenge, bestemte han seg for ett par hansker. Han mente at det ville være passende romantisk, men ikke for personlig. I selskap med kjærestens søster gikk han til et varehus og kjøpte et par hvite hansker. Søsteren kjøpte et par hvite truser til seg selv. Da ekspeditrisen pakket inn pakkene greide hun å forveksle pakkene. Uten å kontrollere pakken sendte den unge mannen gaven til sin nye kjæreste sammen med følgende tekst : Jeg valgte disse da du vanligvis ikke har noen på når vi går ut sammen. Hadde det ikke vært for din søster hadde jeg valgt en lengre modell med knapper, men hun bruker korte, som er lettere å ta av. Disse du får er i en lys farge, men damen som solgte dem til meg viste meg sine egne som hun hadde brukt i 3 uker. De var kun ubetydelig skitne. Jeg fikk henne til å prøve dine og de passet henne utmerket. Jeg skulle ønske at jeg kunne være der å sette dem på deg for første gang. Da det er høyst sannsynlig at mange andre kommer til å ta på dem før vi sees igjen! Husk å blåse luft i dem før du legger dem vekk, da de sannsynligvis kommer til å bli fuktige ved bruk. Tenk på hvor ofte jeg vil kysse dem gjennom året, og jeg håper du vil ha dem på for meg på fredag kveld. PS! Den siste mote er å ha dem nedrullet, med litt pels synlig… Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 To fyrer sitter i en bar på toppen av Oslo plaza. Den første fyren sier til den andre, "Jeg skal vedde på at jeg kan hoppe ut av vinduet og komme løpende opp trappa igjen på under 2 sekunder!" Den andre fyren tror ham ikke og sier, "Skulle gjerne sett deg prøve!" Den første fyren hopper ut av vinduet og dukker opp igjen øverst i trappa på akkurat under 2 sekunder. Fyr #2 blir svært overrasket. Så vedder den første fyren på at han kan hoppe ut av vinduet og komme opp igjen med ei vakker dame i armene. Den andre fyren tror ham ikke. Den første fyren sier "Bare følg med nå du!" Han gjør det og den andre fyren blir skikkelig imponert og tenker seg om: "Han fyren her er jo jævlig full så hvis han klarer det kan jeg det også!" Han bestemmer seg for å prøve og hopper ut av vinduet. Han blir most utover hele fortauet. Den første fyren ser på idet den andre fyren blir most mens han ler over sin egen triumf. Etterpå setter han seg ved baren igjen. Så sier bartenderen "Fy faen supermann, du er en jævel i fylla!" Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hva er det første du ser når du dør? "You will respawn in 15 seconds" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvilket møbel er det asylsøkere ønsker seg ? Et statsborgerskap Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvilket møbel er det asylsøkere ønsker seg ? Et statsborgerskap 5384060[/snapback] Konge Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvilket møbel er det asylsøkere ønsker seg ? Et statsborgerskap 5384060[/snapback] haha, genial.. Lenke til kommentar
Ekke Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Nr 1. Vits: Tre homser satt i et badekar. Plutselig prompa en av dem. Hvem var det som prompa? Svar: Den bakerste:p :!: Nr 2. Vits: Lille Ole til Mamma: Mamma! Melkemannen er her, skal jeg betale han nå eller skal jeg gå ut å leke først? hehe Endret 27. januar 2006 av Ekke Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 nr 3 : Lille Ole sitter i stuen og leker med toget han fikk til jul. Moren stod på kjøkkenet og lagde mat da hun plutselig hørte "De med stor kuk foran, de med liten kuk bak". Dette kunne da ikke være sant tenkte hun. Da hun hørte på nytt "de med stor kuk foran, de med liten kuk bak" løp hun resolutt inn i stuen og sendte lille Ole opp på rommet. Etter en liten time fikk hadde Ole vært sperret inne lenge nok og fikk leke videre med toget. Moren stod på kjøkkenet da hun hørte : "De med stor kuk foran, og de med liten kuk bak, og hadde det ikke vært for hun jævla fitten på kjøkkenet hadde vi ikke vært en time forsinket" Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Lille Ole til Mamma: Ole: Mamma, er Gud gutt eller jente? Mamma: Både gutt og jente. Ole: Mamma, er Gud homofil eller hetrofil? Mamma: Både homofil og hetrofil. Ole: Mamma, er Gud hvit eller svart? Mamma: Både hvit og svart. Etter en stund med tenking, spør ole Ole: Mamma, er Gud Michael Jackson?! Noen som kan hjelpe meg med å formulere dette med mørkere hud, unnskyld vis jeg provoserer noen! Endret 12. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det var en dag med solskinn hvor mamma trine vasket opp og så på de søte rådyrene og harene som gikk ute i den grønne og fine hagen hennes. Plutselig kommer lille ole løpende inn mens han roper ivrig " mamma, mamma, søsteren har fått mensen!" "hvordan vet du dette da gutten min?" spør moren hans. "jo, det smaker blod av kuken til pappa.!" edit: glemte vits. edit 2: fjernet min lille negerspøk i bunn.. jugde litt ettersom jeg ikke er mørkhudet. Endret 12. januar 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå