Gå til innhold

Skifte Dell Dimension 8300 kabinett.


Anbefalte innlegg

Jeg har en kjedelig Dell Dimension 8300 data. Jeg er veldig lei det kjedelige Dell-kabinettet, og lurer på om noen vet om det er mulig å få skiftet kabinettet til Dimension 8300. Evt. om det går å skifte, er det vanskelig å skifte? Burde man spørre om hjelp av noen som kan det? Eventuelt hvilken kabinett kan man bytte til? Håper om hjelp!

 

-takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra en annen tråd.

 

Vil ikke anbefale deg å "ominnrede" i et Dell kabinett.Ihvertfall ikke hovedkort.

Tror ikke noen andre enn Dell sine passer.Du får en j*vla jobb med tilpasning.

Har en dell dimension 8100 selv som jeg oppgraderte cpu,skjermkort,ram og harddisk for 2 år siden.

 

Bruk heller pengene på et nytt kabinett med ny "innmat" og bruk Dell pcen din som en god toer maskin  :)

 

Ville sjekket med support i Dell selv. For sikkerhets skyld. :)

Lenke til kommentar
Okey, takk! Har sendt mail til Dell nå..Tar sikkert et år før jeg får svar men :/

Men er det noen andre som har gjort dette og har lykkes?

veit ikke helt. men har vært et par tråder om det her før.. går jo ann å style dell kabinette litt kanskje? men kan være greit å kjøpe ny pc.. eller i nytt kabinett og hk da :yes:

Lenke til kommentar
Okey, takk! Har sendt mail til Dell nå..Tar sikkert et år før jeg får svar men :/

Men er det noen andre som har gjort dette og har lykkes?

Mulig jeg poster i gammel tråd men anyway, jeg har selv en dimension 8400 stående i nytt kabinett. Dell er *huff huff* skulle bygd egen men det for gå. Det du må finne ut er hvilken størelse hovedkortet ditt er. om det er ATX, E-ATX eller noen andre. Hvordan du finner ut det kan du få google litt på selv. Så ser du om kabinettet du ser på har størelsen til hovedkortet ditt, før du igjen sjekker at hovedkortet ditt ikke er loddet fast. Hvis det er det kan du kjøpe et nytt hovedkort og sette på resten av innmaten til den gamle pcen. Håper dette hjelper litt ;):p:yes:

Lenke til kommentar
Okey, takk! Har sendt mail til Dell nå..Tar sikkert et år før jeg får svar men :/

Men er det noen andre som har gjort dette og har lykkes?

Mulig jeg poster i gammel tråd men anyway, jeg har selv en dimension 8400 stående i nytt kabinett. Dell er *huff huff* skulle bygd egen men det for gå. Det du må finne ut er hvilken størelse hovedkortet ditt er. om det er ATX, E-ATX eller noen andre. Hvordan du finner ut det kan du få google litt på selv. Så ser du om kabinettet du ser på har størelsen til hovedkortet ditt, før du igjen sjekker at hovedkortet ditt ikke er loddet fast. Hvis det er det kan du kjøpe et nytt hovedkort og sette på resten av innmaten til den gamle pcen. Håper dette hjelper litt ;):p:yes:

Hei, takk for tipsa :)

Kjøpt nytt hovedkort og kabinett jeg ;)

Lenke til kommentar
Okey, takk! Har sendt mail til Dell nå..Tar sikkert et år før jeg får svar men :/

Men er det noen andre som har gjort dette og har lykkes?

Mulig jeg poster i gammel tråd men anyway, jeg har selv en dimension 8400 stående i nytt kabinett. Dell er *huff huff* skulle bygd egen men det for gå. Det du må finne ut er hvilken størelse hovedkortet ditt er. om det er ATX, E-ATX eller noen andre. Hvordan du finner ut det kan du få google litt på selv. Så ser du om kabinettet du ser på har størelsen til hovedkortet ditt, før du igjen sjekker at hovedkortet ditt ikke er loddet fast. Hvis det er det kan du kjøpe et nytt hovedkort og sette på resten av innmaten til den gamle pcen. Håper dette hjelper litt ;):p:yes:

Hei, takk for tipsa :)

Kjøpt nytt hovedkort og kabinett jeg ;)

ok, lykke til, og en ting: vet ikke hvor mye du kan om data så hvis du ikke finner prossesoren er den festa på en rar måte under kjøle tårnet, ikke no av den stikker ut så push din grønne knappene ta av kjøletårnet og så fjern prosessoren fra det gamle hovedkortet. :w00t: Snart i gang med å modde mitt lian li med dell på innsiden selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...