DuckDuckGoose Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg byttet hovedkort fra MSI til Asus P4 S533 og nå får jeg ikke Fifa 2002 til å fungere. Har prøvd alle mulige skjermdrivere, men ingenting ser ut til å fungere. Det har jo fungert før med det samme skjermkortet, men ikke nå med nytt hk. Feilen oppstår når spillet loader en kamp. Jeg velger lag, trykker på pilen til høyre, den blå loadestreken kommer, men når den er full og kampen skal til å begynne, befinner jeg meg på skrivebordet med en loop av musikk fra spillet som stopper etter et par minutter..... Jeg vet ikke hva som er galt.... Vet noen andre dette...? Om det er skjermkortet, driverne til dette eller hket eller driverne til dette..... :sad: Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Hei igjen. Takk for hjelpen, men jeg fant det ut. Måtte flashe BIOSen. Veldig greit, brukte Asus Update som fant driverne og installerte den uten at jeg måtte bruke diskett og greier. Nå fungerer alt fint...! :smile: Ha en flott kveld.... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Spill med måte da, og ha en fortsatt god sommerkveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå