PureTamil Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei, har nylig fått en Entry-brandet Nokia 6230i. Har dog et, eller kanskje snarere to problemer med telefonen; 1. Skjermspareren virker ikke. Nå er jeg ikke helt sikker på når denne egentlig skal tre i kraft, men jeg har i hvert fall enda til gode å se noen av animasjonene jeg har valgt som skjermsparer. Og ja; jeg har skrudd den av og på flere ganger under innstillinger. 2. Telefonen går aldri i strømsparemodus og viser frem den velkjente klokken på displayet. I stedet forsvinner bare fargen i displayet og det blir grått; man kan fortsatt se bakgrunnsbildet og signalstyrke/batterinivå i godt lys. Har også prøvd å skru denne innstillingen av/på uten nytte Har i tillegg skrudd telefonen av/på, samt prøvd med og uten det medfølgende minnekortet. Forslag til selvhjelp, eller må jeg ta den med tilbake til Telehuset? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ta den med tilbake til Telehuset og klag.. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvis det du sier er stemmer, noe jeg ikke tviler på, er det bae levere mobilen inn og forlange forbedringer. Selgeren kan prøve å reparere mobilen din tre ganger før du kan forlamge en ny. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå