Newt32 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Ja hei! Med å lese tittelen skjønner man med en gang hva denne tråden handler om. Dette er ikke et av de mest ukjente spørsmålene i verden. Hvilken sans ville du ha fjernet, hvis du måtte fjerne en? Helst vil jeg at du kun svarer en eller to sanser.. som jeg; jeg hadde tatt enten lukt eller smak. Du trenger ikke begrunne svaret.. egentlig helt opp til deg Hadde jo vært interesant å høre begrunnelse tho. Her er alle 5 sansene listet: Synet Hørselen Smaken Lukten Følelsen Endret 25. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ville fjernet luktesansen. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Well, duh! Lukt, seff. hvorfor er det seff? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Well, duh! Lukt, seff. hvorfor er det seff? Tror ingen ville ha fjernet synet, hørselen eller følelsen. Kanskje smak? For meg er det iallfall en selvfølge. Ville nok også fjernet smak før bevegelsessansen i det intre øret. EDIT: Lukt og smak henger også sammen. Mister du lukt, tror jeg du fremdeles har en viss "luktesans" med tungen. Det samme med smak. Endret 26. august 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 nå er lukt og smak veldig satt sammen da, uten luktesans smaker mant nesten ignen ting.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Lukten. De andre er mye mer viktige en lukt. Lukt er noe vi kunne klart oss uten i lengre tid. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Personlig klarer jeg ikke å velge vekk e n siden alle er viktige og ting kan gå galt uten dem. Med litt uflaks kan man jo dø uten en av sansene Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Lukt selvfølgelig. Er den sansen man klarer seg best uten. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hørseln, dama er av typen som maser som et lokomotiv.! (aka Leif Juster) Men seriøst, lukt, luktesansen har vi så godt som mistet bruken for etter vi ble husværende ikke jegere, å den er så utrolig dårlig utviklet uansett.. Brukes bare for å lukte om noen har prompet... Seriøst, bruker vi den til noe annet produktivt.? (seff men ingenting viktig.) Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hørseln, dama er av typen som maser som et lokomotiv.! (aka Leif Juster) Men seriøst, lukt, luktesansen har vi så godt som mistet bruken for etter vi ble husværende ikke jegere, å den er så utrolig dårlig utviklet uansett.. Brukes bare for å lukte om noen har prompet... Seriøst, bruker vi den til noe annet produktivt.? (seff men ingenting viktig.) om du bruker gass i huset til matlaging eller varme så er luktesansen ganske god å ha Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 neida, merker d vel på følelsesansen når det xploderer.?? emm.. men lite sansylig senario egentlig, bruker ikke gass... mest at man lukter det er noe gant med bilen, bremser, svidd, olje, bensin, osv... Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Lukten....eller smaken!!! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Lukten.....eller smaken?? Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Synet. Da kunne ikke damene blitt sure om jeg bare kom borti brystene dems. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Lukt. Har minimalt med luktesans fra før Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Smaken. Tenk å slank jeg hadde blitt!!! Lukten ville jeg beholdt.. mmm.. kysse nakken til dama og snuse inn lukten av henne. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Lukten! Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne koble ut luktesansen en stund. Når du bor på hybel og deler bad/toalett med mange andre skjønner du hva jeg mener! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå