Haddock Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Heisann! Har et problem med windows messenger, da jeg skulle installere msn messenger 7.0 eller noe lavere, måtte jeg jo avslutte windows messenger, men da jeg prøvde det fikk jeg beskjed omat programmet ble brukt av et annet program. Dreit i det og installerte msn likevel. Msn fungerte fint, og det gjør også windows messenger, men det som er litt irriterende er at hver gang jeg kommer på nett, starter både msn og windows messenger å logge seg på samtidig. Lurte på om det finnes en annen måte og slette wm på, får nemlig enda en melding om at wm brukes av et annet prog. så det ikke kan slettes... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kjør dette VB-scriptet: http://www.dougknox.com/xp/scripts/xp_messenger_remove.vbs Så er du kvitt windows messenger. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 det er mye enklere å gå inn på Kontrollpanel->legg til eller fjern programmer->legg til eller fjern windows komponenter Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Enklest! Start => Kjør skriv dette RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Trykk OK og restart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå