snoopg Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 det er flaut, men må spørre, ettersom jeg ikke finner det ut selv. HAr kjøpt en acer travelmate 2310, og en ekstra rambrikke til denne, det som er flaut er at jeg ikke får opp dekselet bakpå pcen, og sette rammen i. har skrudd opp skruene, men virker som om det er noe mer som må gjøres. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Står det noe i brukermanualen?? Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Står det noe i brukermanualen?? ikke noe som helst. Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ikke noe å være flau over da, søk litt rundt på nettet.. hvis du ikke får det til si ifra igjen, ikke gjør noe drastiks som og rive og slite i den.. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ville og ha vert flau For en idiotisk kommentar Hvorfor i all verden skulle han være flau? Kanskje det er som sex: en gang må være den første, og den første gangen er alltid mislykket Søk på forumet du, kanskje du finner svar, evt prøv google. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Rammen ligger under tastaturet. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 hvordan kommer jeg til under tastaturet da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du må antageligvis skru opp noen skruer på undersiden som det kanskje står KBD på. De er til tastaturet. Så vipper du opp tastaturet og kommer til. PS. Jeg VET ikke om det stemmer at ramen ligger der, men stoler på at iv3rs vet dette sikkert. PPS. Jeg har sett ennå en alternativ plassering av ram: Bak en luke i bakkant av PCen. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 finner ingen skruer med slike navn og ingen luke bAkpå.. lurer på om jeg må krype til krosset og be netshop om hjelp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kjenn litt på lister og sånn, og ta ut batteri og CDrom hvis du kan så finner du kanskje flere skruer. Evt prøv å dra litt i tastaturet bare nok til å se at det bøyer seg litt så du ser hvor det sitter fast. Så ser du om du finner skruer på undersiden akkurat der tastaturet satt fast. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) har ikke laptopen selv, det ser jo fantastisk enkelt ut i manualen da. løsne dekselet i midten på undersiden så skal du se minnebrikkene. EDIT: Manual Endret 27. august 2005 av eucalor Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Under bildet står det "Merk: Bildet over er kun for referanseformål. Den eksakte plasseringen av minnedekselet varierer fra modell til modell." Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 har fikset det nå, de var bare det dekselet som satt så inn i hlvete fast pga. noen clips. måtte "bruteforce " med andre ord til dere som har svart meg, tAkk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå