Armageddon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Var å kjøpte World of Warcraft i dag, kl 5 etter skolen, men nå er klokka snart 8, og har ikke fått spilt noe. Først hadde jeg problemer med å installere, og måtte prøve 3-4 ganger før jeg fikk det til. Så sto det igjen å starte ny account. Jeg prøvde å gå inn på registreringssidene til Blizzard, men det gikk heller dårlig. Fant ut at Blizzards servere var like trege som en snegle som sitter fast i lim. Fikk ENDELIG meg inn på siden, men så så jeg at registreringen bestod av 7 stadier. "Gud hjelpe" tenkte jeg, og satte igang. Etter en halvtimes tid var det på tide og velge betalingsmåte, og jeg var litt i tvil. Jeg prøvde gamecard, men jeg hadde ikke noe gamecard. Etter å ha lest litt her på forumet, ser det ut som at man må ha gamecard for å begynne å spille. På coveret står det "First free month included". Finner ikke noe gamecard eller annet som tyder på det. Det som jeg trodde skulle bli litt underholdning til helgen har blitt et stort mareritt! Noen som har noe å bidra med? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Du må registrere visa kortet ditt eller uansett, så vil du kunne spille og ikke bli trekt for den første måneden. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Du får en gratis måned ja. Sleng opp visa kort nr ditt, så blir ikke korte charga før om 1 måned. Du kan selv velge hvor mange måneder du vil bestille i første omgang. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 du må registrere bankkortet første gangen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 ok.. da vet jeg det.. problemet nå er at jeg ikke kommer inn på www.wow-europe.com i det hele tatt, så da er det ikke mye jeg kan gjøre.. er det bare jeg som ikke kommer inn? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ok.. da vet jeg det..problemet nå er at jeg ikke kommer inn på www.wow-europe.com i det hele tatt, så da er det ikke mye jeg kan gjøre.. er det bare jeg som ikke kommer inn? helt normalt, siden oppfører seg som eg jojo. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 så irriterende.. serveren er sikkert nede hele helga.. ser ikke for meg at de sitter å fikser problemet i helga. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ok.. da vet jeg det..problemet nå er at jeg ikke kommer inn på www.wow-europe.com i det hele tatt, så da er det ikke mye jeg kan gjøre.. er det bare jeg som ikke kommer inn? helt normalt, siden oppfører seg som eg jojo. Jepp, bare å vende seg til. Siden går opp og ned som en jojo, og er så rask som forholdene tillater (hvor stor trafikk det er på servern osv). Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 så irriterende..serveren er sikkert nede hele helga.. ser ikke for meg at de sitter å fikser problemet i helga. Hvis du mener spill servern, så er det mange servere (MANGE) hehe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 jeg mente serveren som driver signup osv, men jeg fikk fikset det nå.. sorry om jeg whinet mye, men ble sånn passe frustrert.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 går nok bra skal du seh lite tips , servern er raskere etter 12.00 ;D da har de fleste 14isene gått å lagt seg pga skole eller fordi morra dems jager de i seng Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 går nok bra skal du seh lite tips , servern er raskere etter 12.00 ;D da har de fleste 14isene gått å lagt seg pga skole eller fordi morra dems jager de i seng 24:00 Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Siden er oppe igjen nå! www.wow-europe.com Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 går nok bra skal du seh lite tips , servern er raskere etter 12.00 ;D da har de fleste 14isene gått å lagt seg pga skole eller fordi morra dems jager de i seng 24:00 Jepp, etter midnatt er det fint å spille - Ikke noe lagg, alle drittungene har gått og lagt seg, og mange guildies er online (i hvert fall i guilden jeg er i). Problemet er at det ikke funker helt å spille til klokka 5-6 om morgenen på hverdagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå