donkeykong89 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei jeg kjøpte pc på expert for et år siden, og i det siste har jeg merket at den restarter noen ganger. Hva er grunnen til det? Det kommer ikke opp noe feilmeldinger. Kan det være problemer med hardware? Fordi jeg har tenkt å sende den inn til expert imorgen.. ønsker svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Sjekk temperatur på prosessor og skjermkort. Sjekk om strømforsyninga er kraftig nok. Sjekk om du har gode skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Prøvd reinstall av OS? Dette kan ofte fikse problemer med ustabilitet hvis det er snakk om en gammel innstallasjon. Ellers ville jeg sjekket at kjøleribbe/vifteløsning på skjermkort og CPU er fritt for støv. Dersom du tar en reinstall av OS, og tømmer viftene for støv, og enda er plaget med ustabilitet bør du sjekke de forskjellige komponentene. Prime95 er f.eks bra til å sjekke om CPUen er stabil og Memtest86 for å sjekke om minnebrikkene har feil. Dette bør hjelpe deg litt på veien iallefall... Mvh Raimo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå