jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Finnes det et fildelingsprogram for FreeBSD? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hvis du har innstallert støtte for Linux programmer, så skulle du vel ha litt av hvert å velge i. :smile: Xnap, LimeWire, bla bla bla.................. Du finner vel sikkert noen ports til BSD også, men ofte er de litt gamle og utdaterte.. Velger du LimeWire må du ha Java også. Lenke til kommentar
Gopp Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: runmad skrev (2002-08-10 12:14):Hvis du har innstallert støtte for Linux programmer, så skulle du vel ha litt av hvert å velge i. :smile:Xnap, LimeWire, bla bla bla..................Du finner vel sikkert noen ports til BSD også, men ofte er de litt gamle og utdaterte..Velger du LimeWire må du ha Java også. [marius@goppus ports]$ make search key=gnutella Gir følgende treff på min FreeBSD 4.6 boks: gnut-0.4.28 gtk-gnutella-0.90 hagelslag-0.13 limewire-2.5.5 mutella-0.3.3 napshare-1.0 phex-0.7.3 qtella-0.5.3 [marius@goppus ports]$ make search key=xnap XNap-2.2.p3 Det er sikkert flere fildelingsprogrammer utover dette i ports også, og at ports "ofte er de litt gamle og utdaterte..", er ikke riktig. Vanligvis er portstreet på *BSD svært godt oppdatert. I tillegg slipper man RPM avhengighetsproblemer og "libc" problemer. Denne artikkelen kan være av interesse: http://ezine.daemonnews.org/200208/bsdadventure.html Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Sorry!! Jeg drar tilbake uttalelsen min! :smile: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 17:52, Dj_Offset skrev:Sikker på at mannen ikke er på utkikk etter Samba eller NFS? Det satt jeg og lurte på og... Han sa da ikke noe om peer-to-peer. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Jeg mente p2p burde kanskje ha skrevet det også.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå