Arsenal_RULES Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg fikk først et hovedkort som ikke funket. Altså, selve HKet funket, men det intigrerte lydkortet, var dødt! Gadd ikje å klage, så kjøpte meg et nytt lydkort! Hercules Muse 5.1 DVD, dette funket kjempe bra for mitt brukt! Jeg tok dataen av etter én times spilling, når jeg kom tilbake to timer etterpå, var det ingen lyd! Tenkte at det kanskje kunne være noe virus shit (igjen), så jeg sjekket grundig, ikke noe virus! Installerte nye drivere, osv! Men nå er det ingen verdens lyd! Noen ideer???? Endret 26. august 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Når jeg trykker på See Also > "Advanse Volume Controls" (oppe i ventsre hjørne), får jeg denne meldingen .... noen som har peiling ? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Var ikje mye svar å hente her.... Tror dere kanksje det er en ide å re-installere windows, dette er siste utvei Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 det går jo ikke ann å se en skit av det bildet der Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mulig du finner svaret ditt her: http://www.audiograbber.com-us.net/boards/...TML/000627.html Sammendrag: Goto: "Control Panel -> Add/Remove Programs -> Add/Remove Windows Components -> select:Accessoires And Utilities ,and push details -> select:Multimedia ,and push details -> Check:Volume Control" Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Takker , får prøve det da Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Nei, det funket ikke! Faktisk hadde jeg ingenting som het Multimedia på Accessories And Utilites! (Hadde bare Accessories og Games) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Her er det software som er problemet, ikke hardware. Hadde jeg hatt det problemet, ville jeg installert windows på nytt. Bombe om det integrerte virker igjen også da Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 1. RE: Problems with Sound Blaster and Sndvol32.exe Uninstall all soundblaster software, remove the device/drivers in the Device Manager, shutdown, and try moving the board to another PCI slot and not the one next to the AGP slot. If problems persist, please come back with a list of hardware in the computer. Da prøver jeg å hjelpe meg selv litt .... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 neeei jeg håpte ingen ville anbefale meg det, det er jo så stress! Må installere alt på nytt, heldigvis har jeg i det minste en "d" stasjon med litt stesj! Blir det clean install som er å anbefale da? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Prøv å kjør reparasjon, valget ligger der du partisjonerer om disken under Windows installasjon.... Ingen instillinger forsvinner, alt av drivere ligger igjen ol. Lenke til kommentar
underground Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kan du ikke prøve og ta en system restore til da lyden funka? Men clean install er jo selvsagt bedre om du har tid og lyst. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 System restore, funket ikke! Ble til clean install! , dukket opp flere problemer nå, men det for være nok! Tar å formaterer HELE DATAEN, inkludert stasjon d! Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Evt kan det ha vært en driverkonflikt mellom lydkortet på hovedkortet hvis d ikke er deaktivert. Og du bedriver lovelig virksomhet på nettet Deler kun til venner ikke sant ? Endret 27. august 2005 av Tydeus Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Jaaah, tenkte meg den kom Nå funker nesten alt igjen! (HK'et også, men det er kun lyd i venstre høyttaler, rare greier, har sjekket alt!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå