Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-10 12:17):Ja, og hva er normal-vekt for deg? Blir det da 55 kg? Og så tolerer du en jente som veier 58kg?Du har vel ikke kjæreste... Er det meg du mener??. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: ilex skrev (2002-09-10 12:32):ikke røyke. hvis ei jente røyker har hu tapt, uansett hvor fin hu er :smile: Tull og tøys, Om hun drikker mye har hu tapt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Noldus skrev (2002-09-10 14:57): Quote: Den 2002-09-10 14:53, Jimmy Pop skrev: Jeg! greit nok... men du er gutt. jeg tenkte først å fremst på jenter. mmm jenter... Er du sikker på det at det var jenter du tenkte på. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 festlig... ja tanken om at bifile har det dobbelt så morro, er ikke nok for at jeg vil gi meg hen til slikt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Noldus skrev (2002-09-10 16:12):festlig... ja tanken om at bifile har det dobbelt så morro, er ikke nok for at jeg vil gi meg hen til slikt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-09-10 16:03):Er det meg du mener??. Nei, det var til følgende innlegg: Quote: Odden skrev (2002-09-10 08:28): ei jente må ha et akseptabelt utseende, ho må ikke være feit, greitt nok med 1-3 kg over normalen, men ikke mer. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 ja hva er normalen i norge? jeg mener hva som er normalt, ikke smelltynn, ikke blåhval, men en sånn mellomting (nei ikke keikostørrelse heller) de jentene jeg kjenner er litt fyldige, ikke svære eller noe sånn, men slik at de ikke ser ut som beinrangel. det er normalen for meg =) ok 1-3 kg er vel litt hardt å ta i også da, menmen. jeg sier at det er ok så lenge ho ikke er hvalross. ___________________ and now back to the commertials, trinken sie wasser? was ist fehl mit dir? dein dummkopf... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det var bedre :smile: Nå har vi vell konkludert med det meste her i løpet av 48 poster.. Sålenge dama ikke erhvalross og liker deg så er det noe og bygge videre på.. :smile: Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 jajja.. ej skulle lixom møte et kvinnfolk ej hadde møtt på irc i byn en dag.. men når ej treffe ho.. prata ej litt me ne osså sei ej at ej må ta neste buss heim.. etter d blei d ikje nokke mer sms fra mej nei.. ho va lixom ikje so veldi stygg men va lixom ikje fin helle.. :razz: viss du kalla mej kresen so OK.. men ho hadde ikje ej vist fram for kompissa.. du må ver stolt over dama di... viss ikje e løpe kjørt.. :razz: Hilsen Kim Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: kaksa skrev (2002-09-10 19:12):viss du kalla mej kresen so OK.. men ho hadde ikje ej vist fram for kompissa.. du må ver stolt over dama di... viss ikje e løpe kjørt.. :razz: Bry du deg med hva kompissane sier om hu, Da finner du aldri noen jenter du kan leve med. :razz: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ingen som har tenkt på at du faktisk skal trives med dama da (og selvfølgelig omvendt..), uten at du trenger å gjøre noe spesielt? Mulig noen har skrevet om det, uten at jeg har lagt merke til det (eller har glemt det), men det er i alle fall viktig for meg. Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Samma åssen dama ser ut bare hu legger seg på rygg vel! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 tenker bare på postgirobygget - drømmedame "sånn som man kan se på kino" det at jenta er flink til å gi hode, bør ikke avgjøre forholdet. det er ho du er utro med :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Mozy skrev (2002-09-10 19:46):Samma åssen dama ser ut bare hu legger seg på rygg vel! Nei, Det er ikke det viktigste med en dame. Fy for et kjedelig liv du ville hatt om hun lå på ryggen hele døgnet. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kjetil: ej he no nesten dame no.. fekk en del kritikk men ho kan ej tole dei kritisera.. so lenge ej he "godkjent" ho og ho ikje e "under tvil" so ska ej greie å leve me d.. men d må no nesten ver ei grense for ka slags lavmål ej kan tillate mej da..:razz: -Kim- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 kaksa skrev (2002-09-10 22:38): Kjetil: ej he no nesten dame no.. fekk en del kritikk men ho kan ej tole dei kritisera.. so lenge ej he "godkjent" ho og ho ikje e "under tvil" so ska ej greie å leve me d.. men d må no nesten ver ei grense for ka slags lavmål ej kan tillate mej da..:razz: kaksa Hvor i norge bur du sinnsykt vanskelikt å lese. Men du forsto poenget mitt det er det viktigste. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: kaksa skrev (2002-09-10 22:38):Kjetil: ej he no nesten dame no.. fekk en del kritikk men ho kan ej tole dei kritisera.. so lenge ej he "godkjent" ho og ho ikje e "under tvil" so ska ej greie å leve me d..men d må no nesten ver ei grense for ka slags lavmål ej kan tillate mej da..:razz:-Kim- Skriv norsk! Brukte ti minutter på å forstå hva du skrev. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-11 08:25):Skriv norsk! Brukte ti minutter på å forstå hva du skrev. Det er norsk såvitt eg kan se, Men det var en vaskelig dialekt å lese. :razz: Lenke til kommentar
lady in red Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 som jente er det ganske underholdende å se hva dere ser etter! Men jeg må si jeg synes litt synd på dere som håper på datakunnskap hos jenter. Av alle de jentene jeg kjenner (og det er en del) så vet de færreste hvordan en datamaskin ser ut innvendig. (har ei venninne som stolt fortalte meg at hun bare hadde brukt 2 timer på å sette inn en ny cd-rom på maskina) Men for all del; Lykke til gutter! :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: lady in red skrev (2002-09-11 14:04): Og hva vet du om data? Jeg ser forresten ikke etter en jente med datakunnskap.. Det er ikke noe poeng i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå