Gå til innhold

SKIKKELIGE jenter

Ariel

Anbefalte innlegg

Leste i et innlegg lengre ned her hvor en sa litt spøkefullt at det var bedre med skikkelige jenter enn en Bisarre (f.eks) som har vært under skalpellen.

Hvordan er egentlig en skikkelig jente for dere?

Da tenker jeg ikke på hvilken type jente som gjør seg for en kort periode, en natt eller en sommer for å vise henne fram for kompiser eller i andre fora. Slike jenter er vel ofte ikke samme type jenter mange ønsker å ha sammen med seg over lengre perioder...eller?

På sikt så er det kanskje andre ting som betyr mer?

Utseende, humor, samme interesser, rolig hjemmemennske, familiekjær, impulsiv og livat, bollebakende, datainteresse på nivå med dere, utdannelse, selvstendighet osv.

Så hva er de viktigste egenskapene hos en jente dere ønsker å dele mye av fremtiden sammen med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell for meg er datainteresse rimlig viktig pga. når man har en samtale så tar samtalen ubevist en vending over mot etellerannet som har med data og gjøre og det kan kjede noen (De fleste)

Utdannelse er ikke så viktig ,men det er ikke akkurat bra og være en som jobber som hjemmehjelp eller andre VELDIG lavtlønnede yrker.

Alt det normale er vell OK

impulsiv synes jeg er et viktig punkt fordi hvis man ikke er impulsive så kan ofte det meste bli ganskje kjedelig og det er jo ikke ønskelig.

Jeg synes at den utvalgte ikke burde henge så mye opp i rot. Litt går jo ann ,men som de fleste vet er det vanskelig og holde gutterommet ryddig til enhver tid.

Dama burde være snill og grei og open for forandringer og må kunne høre og argumentere i forskjellige diskusjoner og ikke bare sitte og høre på andre.

Utseende er ikke så veldig viktig ,men det går såklart en grense. Så lenge man ikke må gjemme henne vekk for kamerater eller noe sånt så er det ikke så farlig.

Humor er vell viktig

samme interesser må jo stemme.

Iallefall med noen av dem ,ellers så er det jo få ting og snakke om og forhold mellom 2 parter som ikke prater sammen kan jo umulig gå bra.

Vell dette var mine synspunkter.

Lenke til kommentar

Man ønsker seg ofte ting man ikke innser at man egentli ikke vil ha helt til man har fått det..

(vanskelig å forklare)

ergo. jeg vet ikke hva jeg har lyst på, tar det som det kommer og satser på å ha det gøy, mens jeg gjør det :smile:

Mvh.

Morten Holje

VKII Kontor/Data

aka Boqs

Lenke til kommentar

Quote:

HoVeSkOt skrev (2002-08-14 22:29):

Feil!

Utseende er veldig viktig!!!

Helst skal det være såpass at en letter på øyenbrynene når dama kommer inn i rommet!

Det er klart det er bra dem har fin kropp........men det er verre med mindre fin kropp ann et mindre fint ansikt, for kroppen går det tross alt an å gjøre noe med...

Vell alle har forskjllig smak og når jeg mente at det ikke er noe vitig så stpd det også at jeg slapp og gjemme henne vekk for kamerater osv.

Og jeg kan være enig med at du har delvis rett , men utseende er ikke viktig.

Lenke til kommentar

1: Ærlighet.

2: God selvtilit.

3: Godt utseende er et pluss :smile: ikke et must.

4: Snill.

5: og skal kunne bygge sin "EGEN" pc.

6: Impulsiv.

7: TROFAST.

Mvh win_xp

Asus A7V133 VIAKT133A, ATA/100, RAID.

geforce4.

AMD XP1900+ Rock steady @43 grader.

768Mb pc133ram Original.

soundblaster live player 5,1.

studio DV200

4*40Gig WD7200 I Raid 0 Video redigering.

[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-08-15 11:04 ]

Lenke til kommentar

jeg lurer på en ting; hvorfor er gutter så opptatt av det ytre?? de fleste jenter pleier da ikke å være nøye på det.. er det ikke bra nok om jenta har en personlighet a?? dere kan ikke være flaue over jenta dere er gla i og liker da,dere kan ikke drite i å vise a fram til kamerater om a ikke har det ytre.. alt baserer på det indre da.. tenk om dere hadde funnet ei jente med det ytre,men som ikke eide det indre? det hadde ikke vært bra.. hvis dere finner dere ei jente som dere ikke syns har det ytre,så kan dere tenke at hu er din og hu har en personlighet DU liker.. du kan ikke la kameratene dine bestemme dame for deg... om en kamerat sier til deg at han ikke syns dama di var no fin,så skulle du liksom ha dumpa hu da? jaja,alt går an,sier nå jeg...

Lenke til kommentar

i tilfelle dere ikke har lagt merke til det før, så skal jeg være den som tydligvis opplyser dere...

det er ikke gutten som velger jenten, det er omvendt.

naturen hater sløsing, så det er kun gutter med gode gener som får paret seg. de fleste damer er i stand til å lukte seg frem til gode gener på alle menn som kommer innenfor en radius på 20 meter. så om DU har gode gener, som passer sammen med hennes for å lage et friskt avkom (barn) så har du en sjanse på henne.

damer lukter seg frem til gode gener hos mannen. hun gir tegn til ham at han kan få lov til å komme bort og snuse på henne. om han liker det han ser (fra naturens side er vi menn laget for å spre våre gener i flest mulige damer. PS godkjenner ikke utroskap, det er bare slik det er fra naturens side. skal du krangle med meg på dette, vennligst diskuter dette med hånden)

og vi gutter er overfladiske. hvor mange ganger ser du ikke en feit skallet fyr, gå nedover gaten med armen rundt en dame som kunne ha vært modell???

og hvor mange feite skallede kvinnfolk går med chippendals på slep?

som sagt, det er de som velger oss, vi har svært lite vi skulle ha sagt i saken...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, du har rett i det, frøken Trille..

MEN!!!:

Det finnes noen damer alle kan være enig om at IKKE er skikkelige, og det finnes damer alle kan være enige om at er skikkelige damer...

Det kan være seg fra utseende til holdninger og intelligens...

Jeg, for min del, vil selvsagt ha en dame med IQ, men hun må ha et utseende som jeg kan like, og det er jo de fleste gutter enige om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...