XodiloS Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg trenger drivere til min gamle DVDstasjon: Hitachi DVD-ROM GD-3000 Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Prøv denne, det hjelper ofte å google ting Lenke til kommentar
XodiloS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Man må registrere seg der og motta masse junkmail! Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Opprette en "tulle"-hotmailkonto og send spammen dit? Lenke til kommentar
XodiloS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Fikk lastet den ned men den var for DOS og virket ikke. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Man må registrere seg der og motta masse junkmail! off-topic:Jeg er registrert der, og har ALDRI fått mail fra de. Hvor har du dette fra? On-topic: hva skal du med driver til dvd-rom? Kjører du windows 95 eller? Lenke til kommentar
XodiloS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Man må registrere seg der og motta masse junkmail! off-topic:Jeg er registrert der, og har ALDRI fått mail fra de. Hvor har du dette fra? On-topic: hva skal du med driver til dvd-rom? Kjører du windows 95 eller? Under registrasjonen så var det MASSE reklame og man måtte trykke nei på tonnevis av tilbud! Og grunnen til at jeg trenger drivere til DVD-ROM er at den ikke klarer å lese brente DVD-er(ikke noe ulovlig). Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Og grunnen til at jeg trenger drivere til DVD-ROM er at den ikke klarer å lese brente DVD-er(ikke noe ulovlig). Da er det vel heller en firmware du trenger. Lenke til kommentar
XodiloS Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Og grunnen til at jeg trenger drivere til DVD-ROM er at den ikke klarer å lese brente DVD-er(ikke noe ulovlig). Da er det vel heller en firmware du trenger. Hvor kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå