Gå til innhold

Pris for bruk av 3G? Netcom og Telenor.

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg en 3g telefon, så nå mangler jeg bare ett abbonement som gir meg mest mulig 3g for penga. Har sjekket på sidene til Telenor og Netcom, mne ble ikke noe klokere, så er det noen her som har en anelse om hva prisene er?

*Beklager hvis en slik tråd finnes(har søkt)*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har netcom 3g, og abbonerer på det som kalles datamania. Det koster 20 kroner måneden, og gjør at jeg MAKS kan betale 25 kroner dagen for surfing. Funker fint for meg, da jeg ikke trenger å surfe på mobilen hver dag, men kommer veldig godt med å kunne surfe alt jeg vil for kun 25 kroner noen dager!

Telenor vet jeg desverre lite om...

Lenke til kommentar
Ifølge diverse NC-forhandlere så er det også tilgjengelig med video-telefoni med NC. Om dette stemmer, vites ikke av meg! :no:

Hmmmm.. da må dette ha skjedd svært nylig for såvidt det er meg bekjent så var ikke dette mulig for andre enn "beta-testere" sist jeg sjekket for rundtom 2 uker siden. Og Netcom.no sier ingenting om video-telefoni foreløpig..

:hmm:

Lenke til kommentar
Ifølge diverse NC-forhandlere så er det også tilgjengelig med video-telefoni med NC. Om dette stemmer, vites ikke av meg!  :no:

Hmmmm.. da må dette ha skjedd svært nylig for såvidt det er meg bekjent så var ikke dette mulig for andre enn "beta-testere" sist jeg sjekket for rundtom 2 uker siden. Og Netcom.no sier ingenting om video-telefoni foreløpig..

:hmm:

Mystisk. Når sant skal sies, så virket ikke denne selgeren som den klokeste innen dette området heller. Men det må da være noen med NC som har prøvd 3G her inne???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...