fxwz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har skaffet meg en 3g telefon, så nå mangler jeg bare ett abbonement som gir meg mest mulig 3g for penga. Har sjekket på sidene til Telenor og Netcom, mne ble ikke noe klokere, så er det noen her som har en anelse om hva prisene er? *Beklager hvis en slik tråd finnes(har søkt)* Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei! Jeg har netcom 3g, og abbonerer på det som kalles datamania. Det koster 20 kroner måneden, og gjør at jeg MAKS kan betale 25 kroner dagen for surfing. Funker fint for meg, da jeg ikke trenger å surfe på mobilen hver dag, men kommer veldig godt med å kunne surfe alt jeg vil for kun 25 kroner noen dager! Telenor vet jeg desverre lite om... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hos Telenor er det fra 1. september maks 10,- per dag for WAP og maks 50,- per dag for surfing via tlf. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Glemte å si at jeg tenker å bruke videosamtale jeg! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Gratis ut året med Telenor... Edit: Priser Endret 26. august 2005 av tbone Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hos Telenor er det fra 1. september maks 10,- per dag for WAP og maks 50,- per dag for surfing via tlf. og max 30,- per dag frem til den dagen, er det ikke?: http://telenormobil.no/priser/tjenester/gprs/ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Ingen som vet hva videosamtale koster hos netcom da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ingen som vet hva videosamtale koster hos netcom da? Mulig jeg som ikke har fulgt med i timen, men kan ikke huske at NetCom har begynt å tilby videosamtaler enda. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ingen som vet hva videosamtale koster hos netcom da? Mulig jeg som ikke har fulgt med i timen, men kan ikke huske at NetCom har begynt å tilby videosamtaler enda. Nei, de har nok ikke det! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Ok, da er det bare å skifte til Telenor da! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ifølge diverse NC-forhandlere så er det også tilgjengelig med video-telefoni med NC. Om dette stemmer, vites ikke av meg! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ifølge diverse NC-forhandlere så er det også tilgjengelig med video-telefoni med NC. Om dette stemmer, vites ikke av meg! Hmmmm.. da må dette ha skjedd svært nylig for såvidt det er meg bekjent så var ikke dette mulig for andre enn "beta-testere" sist jeg sjekket for rundtom 2 uker siden. Og Netcom.no sier ingenting om video-telefoni foreløpig.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 og max 30,- per dag frem til den dagen, er det ikke?: Jepp, stemmer det... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ifølge diverse NC-forhandlere så er det også tilgjengelig med video-telefoni med NC. Om dette stemmer, vites ikke av meg! Hmmmm.. da må dette ha skjedd svært nylig for såvidt det er meg bekjent så var ikke dette mulig for andre enn "beta-testere" sist jeg sjekket for rundtom 2 uker siden. Og Netcom.no sier ingenting om video-telefoni foreløpig.. Mystisk. Når sant skal sies, så virket ikke denne selgeren som den klokeste innen dette området heller. Men det må da være noen med NC som har prøvd 3G her inne??? Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Videotelefoni er IKKE tilgjengelig for NetCom kunder før full-lanseringa i September. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ingen som vet hva videosamtale koster hos netcom da? Mulig jeg som ikke har fulgt med i timen, men kan ikke huske at NetCom har begynt å tilby videosamtaler enda. Det er sant. Så vidt jeg husker kommer det faktisk i morgen. \o/ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har snakket med Netcom, planen var at de skulle slippe 3G-videosamtaler 1. september, men pga. tekniske feil drøyer de det. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tele2 leverer også 3G, til 2,24 pr.minutt og med samme dekning som Telenor. Men de har ikke makspris per dag ved surfing.. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ved NetCom ville jeg også ha anbefalt Datamania for 20 kr pr mnd, max 25 kr dag. Kan evt ha MyTalk der man surfer for max 25 kr pr som er et av "greiene" med MyTalk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå