hdanielsen64 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei! Har et videokamera som begynner å ta kvelden, virker det som. Problemet er, at bildet virker "scrambled", dvs at det henger igjen ved avspilling og fremstår som digital støy. Har hatt det til service en gang, og da ble et eller annet renset. Noen med peiling på videokameraer som kan fortelle meg noe mer om dette? Kameraet var billig utgangspunktet, men spørsmålet er om dette er et problem som vil komme tilbake... da kjøper jeg heller et nytt fremfor å reparere det;) Håper noen kan svare:) Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 kan jeg spørre hva slags kamera du har? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kan vere so enkelt som at videohovuda er ureine. Det enklaste er å kjøpe ein rensekassett. XpressDigital har for både mini DV og Video8/Digital8/Hi8. (Søk etter "rens" i feltet oppe til venstre). Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 kan jeg spørre hva slags kamera du har? Panasonic, husker ikke modellen. Et kamera i den billigste prisklassen. Lenke til kommentar
Jonhk Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Henger på her: Jeg har plutselig mistet alle utsignaler til PC og TV fra mitt Panasonic NV-GS5. Har noen forslag. Har lest manualer og prøvd innstillinger, men det virker som noe har røket. Bilde og lyd på skjerm er ok og opptak er ok. Rart at både analog og digital utgang røyk samtidig???? ca 3 år gmlt. Ellers godt fornøyd, men hva er dette? Og rensekassetter er ok, brukte det med hell på mitt gamle Hi8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå