Gå til innhold

trenger hjelp til å kjøpe bærbar til mor - oslo om

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg skal skaffe en bærbar til mor mi som bor i oslo.

Hun skal bruke pcen til powerpoint, fotoshop og fotoredigering for det meste.

Jeg vil luke vekk internett levrandører pga support og garanti.

hun er ikke så dreven, så det er veldig greit å ha en butikk ikke langt unna.

Hun bor nært elkjøp og spaceworld, så de to blir spesielt prioritert.

Pris: helst under 7500,- men hun kan strekke med 500 om det er mye å tjene, men jo billigere jo bedre. minst 80gb hd.

ellers har hun ikke noen spesielle kriterier, men pcen skal brukes i skole sammenheng.

Endret av Krabba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs

Merk kun 60 gb hd, men det er vanskelig å finne 80 gb i den prisklassen.. eventuelt kan hun jo kjøpe en ekstern hvis hun skulle komme til å fylle den opp :p

så ikke så gale ut den der..

Hun sa noe om at hun hadde fått et tilbud på en bærbar fra spaceworld til 7500, den hadde blandt annet 80gb hd.. hun skal ringe etterpå, så jeg kan legge ut tilbudet her om litt..

Lenke til kommentar

Denne ..

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309865&cks=PRL

.. er nok "penere" en Acer, litt raskere og med integrert kortleser. Asus chassis er alltid solide, så det kan jo være et poeng.

Men forskjellene er små. Acer er et greit merke.

Du skriver du vil luke vekk internettleverandørene pga support og garanti. Komplett gir deg minst like god support og garanti som Spaceworld, Elprice, Elkjøp ..

Og hva er garanti egentlig? Alle har 5 års reklamasjonsrett nedfelt i loven, så om du får problemer med at maskinen ikke virker ved normal bruk kan du bruke denne retten ..

Endret av jib
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Denne ..

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309865&cks=PRL

.. er nok "penere" en Acer, litt raskere og med integrert kortleser. Asus chassis er alltid solide, så det kan jo være et poeng.

Men forskjellene er små. Acer er et greit merke.

Du skriver du vil luke vekk internettleverandørene pga support og garanti. Komplett gir deg minst like god support og garanti som Spaceworld, Elprice, Elkjøp ..

Og hva er garanti egentlig? Alle har 5 års reklamasjonsrett nedfelt i loven, så om du får problemer med at maskinen ikke virker ved normal bruk kan du bruke denne retten ..

jeg uttalte meg kanskje litt feil. det jeg mente var at det er mye lettere å stikek innom spaceworld ol. om man skal ha nokke fixa på garantien osv..

komplett osv må man jo sende inn, snakke i tlf muligens osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...