zippah Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Den ligger stabilt på 58 C (når jeg ikke spiller / holder på med noe ressurs krevende), kanskje jeg burde få bedre kjøling? Følte 58C var litt mye:S Endret 26. august 2005 av zippah Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Min 939 Winchester hold 57grader idle og ca 65-66 grader under load... var ingen ustabiliet der, men har skaffet en Thermalright XP-120 nu Kjent på vifta om den kjennes varm ut da? kan være sensoren... Regner me at du brukte termisk pasta når du satte den inn? eller at det var en thermalpad der vess du har montert den inn ny. Lenke til kommentar
zippah Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Kjølepasta er brukt ja, er foralldel mulig det er noe annet enn at den blir for varm som er skyld i restartene / frysingene, men tenkte kanskje det var cpu'en ettersom at jeg ikke får opp noe error eller noe i Hendelseslisten! Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 kjenn på ribba om den er varm... snakk om ett nybygg her ja? Fryser og så må du trykke på reset-knappen for å få restart? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Min Sempron 2600+ [email protected] 1.488v ligger på 28 C under normal drift (idle) og 39 C ved full drift (load) med boxed kjøleren. Nå er riktignok dette en 64-bits revisjon E med kun 128kB cache, men likevel. Synes 58 C var mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå