JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 JEg har en AMD Athlon64 2800+ (S754) prossesor. Har den kjøleren som fulgte med. og maskinen restarter seg ofte i krevende spill, noen som vet hva orsaken kan være? tenkte jeg kanskje jeg skulle kjøpe en kjøler som er som kkjøler CPU mye bedre. Noen forslag? Takker For Svar Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Feilpostet, les stickyen/annonseringen Spørsmål angående CPU-vifter/kjøleribber. Les her! som ligger øverst i CPU-kategorien. Ta alltid en titt på stickyene før dere poster, det står mye nyttig der. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
J_R_P Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hm, du kan jo sjekke om du har et varmeproblem. Kan du ikke? Den enkleste måten er vel, neste gang maskinen din krasjer, å gå inn i BIOS og se på CPU temperaturen der. Når det gjelder kjøler, anbefaler jeg samme som suprsid. Har den selv og er veldg fornøyd, Endret 26. august 2005 av J_R_P Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 men hvor mye er varmen da? hva er varmt til å være CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå