drbass Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Heisann jeg har satt opp raid og har testet denne i sisoft sandra hdd benchmark, Der fikk jeg forskjellig resultat på de forskjellige partisjonene to av dem lå på rundt 44000 og C: som jeg har os et på lå på ca 24000, dette syntes jeg var noe lavt så jeg innsallerte den nyeste via 4in1 da fikk jeg ca 44000 på alle partisjonene :smile: I sisoft sandra er det en database med sammen ligninger av forskjellige disker, og der ligger jeg ca 10000 poeng over de andre har fått med ata 100 hdd`er i raid 0. Derfor lurte jeg på hva dere hadde fått i score. Jeg har forretsen hpt 370 raid kontroller og 2 stk ibm 120gxp hdd`er i raid 0 Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har samme Raid-kontroller på et Abit KT7 hovedkort. jeg kjører to IBM harddisker, 30 og 40 GB, på samme kabel pga. ustabilitet ved bruk av to kabler. Jeg får ca. 41000 i resultat. NB. Scoren kan variere etter op.system og oppsett av PC'en. Jeg syns kanskje scoren din var litt lav tross alt. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har samme Raid-kontroller på et Abit KT7 hovedkort. jeg kjører to IBM harddisker, 30 og 40 GB, på samme kabel pga. ustabilitet ved bruk av to kabler. Jeg får ca. 41000 i resultat. NB. Scoren kan variere etter op.system og oppsett av PC'en. Jeg syns kanskje scoren din var litt lav tross alt. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Dersom dere setter opp diskene med mindre "stripe" størrelse, vil dere oppnå enda høyere resultat. Her han dere se resultatet med 2 stk IBM 80GB 120GXP disker på et Abit KR7A hovedkort. Diskene er satt opp med 16KB-stripe, og formatert med NTFS i windows XP. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Fint å si nå da Må jeg formatere alt og sette opp raid på nytt da eller? Hadde vært fint å slippe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå