bandit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har vært borti å "regionhacke" pioneerDVDspiller ved hjelp av oneforall universalfjernkontroll med "magic" knapp? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 vi har en fjernkontroll i butikken som er til pioneer spillere, er bare å trykke tallet 5 så blir de sonefrie, funker som bare det Lenke til kommentar
bandit Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 har hørt noe om slike fjernkontroller ja, hva slags type er det da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sjekk om din spiller ligger her! Man kan bruke en vanlig universal kontroll tror jeg, vi har hvertfall en i butikken, husker ikke merket, men vi har lagt inn en kode på den bare og bare et tastetrykk og den er sonefri. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Joda, min Pioneer DV-380 ligger på den listen, har oxo prøvd det som står der, men fikk det ikke til å virke. Fikk oxo lånt en oneforall fjernkontroll på elkjøp, skulle være greit å fikse det med den liksom, med den magic knappen osv. men er vel en eller annen kode jeg trenger først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå