kimman Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har noen av dere tatt betalingsordning? Jeg skal kjøpe meg scooter og tenkte å skaffe meg Her og Nå Handlekonto. Men synes at rente var litt drøyt så jeg håper noen her har erfaring eller noe gode forslag? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Er det umulig å spare opp 20 000? EDIT: Låne av foreldrene dine? Endret 26. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
TheMAN75 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dersom du ikke er 113% sikker på at du klarer og betale tilbake innen da 6 eller 9 mnd eller hva det er som du får rentefritak, så er det siste utvei. Det er svindyrt, og du får mest sannsynlig en bedre avtale i din egen bank. Forbrukslån i vanlige banker ligger på ca 12% effektiv rente. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 du klarer å vente til du har spart opp de pengene ved å jobbe eller no lignende. ett forbrukslån er noe du kommer til å angre på i lengden,mener jeg da. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 For all del, unngå lån med mindre du skal investere i hus, bil eller noe virkelig stort. Alt annet blir det bare sorg av. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 MÅ du ha scooter nå, når du ikke kan afforde det? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kjøpe brukt! Kan bli mye billigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 en kamerat av meg kjøpte nettopp en scooter med lån ikke bruk kredittkort, evig høy rente betalingsutsettelse er også litt dumt, for jeg hadde nok ikke hatt de pengene etter 6mnd;Pjeg kan ikke spare,alt blir som regel brukt opp;)hehe...om du tror du klarer å ha 20000 klart til utsettelsen går ut så går det jo an men jeg vil anbefale at du tar et forbrukslån i banken som kameraten min gjorde, går ned på 1år det i avdrag Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Okei, det ble sånt at jeg lånte penga av en bekjent. Rentefritt. Like greit. Men har dere noe peiling på forsikring ang scooter? Har ikke noe forsikring så må tegne en nytt så har dere noe anbefaling? Mye vil det koste meg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Godt du ikke tok opp lån fra steder som ge money bank osv. Det ville du ha angret på siden, tro meg... Når det kommer til forsikring ta en runde å se på hjemmesidene til de forskjellige forsikringsselskapene. If, Gjensidige nor, Vesta osv. Så er det bare å ta det beste tilbudet. Du får utregningene på sidene uten at du må binde deg. Fin det som er billigst og gå for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå