Werlin Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei Tenkte å kjøpe meg en ny bærbar og har sett en del på CL65 modellen til whitebox. Vil kjøpe den med 1024 mb ram, 80gb hd, std. dvd brenner, 1.733 ghz cpu, ati pci express x600 og wxga skjerm (jeg trenger ikke en bedre skjerm). Dette blir da 11718 inkl. mva. Kan noen som har peiling si om dette er ett godt kjøp eller ikke? Hva slags erfaringer har man med whitebox? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Søk på whitebox på forumet så finner du en drøss med erfaringer. Erfaringer jeg har hørt fra venner har stort sett bare vært negative. Lang ventetid, feilsendinger osv. :S Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Tenkte først på å kjøpe laptop fra whitebox jeg og. Men hørte såpass mye negativt at jeg styrte unna. Man fikk ikke så mye minne som man ble lovet, lang ventetid, dårlig kundeservice osv.. Fikk heller en kar i en butikk her i Hønefoss til å bestille en Asus A4Ka til meg, samme som er/var på komplett. Han har samme leverandør som komplett, norek, og jeg kjøpte med mx518, steelpad, microsoft media pro keybord, blåtann-usb og betalte 250 kroner i frakt, og fikk med dvd-kit til 300.. Da sparte jeg allikevel over 300 kroner på å kjøpe det direkte fra komplett.. Og hvis det skjer noe, er det bare å levere den her i butikken. Istedenfor å sende den inn.. Endret 26. august 2005 av >Jonas< Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette blir da 11718 inkl. mva.Kan noen som har peiling si om dette er ett godt kjøp eller ikke? Hva slags erfaringer har man med whitebox? Da hadde jeg heller gått for ukens tilbud på Komplett gitt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309749&cks=WYO Eller 1559 fra Netshop http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7049 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) En kamerat har den FS Amiloen, bare med 1,7 prosessor og Mobility Radeon 9700. Det er en skikkeli plast pc. Lett å ripe opp og. Ikke no spes kvalitetfølesle på den nei... Men den fra nesthop blir jo ganke dyr da. Utifra de 10 995 må man jo ha cpu, ram, hd, optisk enhet... Men der er det noe jeg ikke helt skjønner!?! Når man trykker på endre, så er det plutslig med en cpu, 512ram, 60gb hd og en dvd brenner med i prisen.. Endret 27. august 2005 av >Jonas< Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En kamerat har den FS Amiloen, bare med 1,7 prosessor og Mobility Radeon 9700. Det er en skikkeli plast pc. Lett å ripe opp og. Ikke no spes kvalitetfølesle på den nei... Men den fra nesthop blir jo ganke dyr da. Utifra de 10 995 må man jo ha cpu, ram, hd, optisk enhet... Men der er det noe jeg ikke helt skjønner!?! Når man trykker på endre, så er det plutslig med en cpu, 512ram, 60gb hd og en dvd brenner med i prisen.. Den er komplett med de komponentene du nevner, men du har muligheten til å legge inn større harddisk-prosossor etc... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En kamerat har den FS Amiloen, bare med 1,7 prosessor og Mobility Radeon 9700. Det er en skikkeli plast pc. Lett å ripe opp og. Ikke no spes kvalitetfølesle på den nei... Men den fra nesthop blir jo ganke dyr da. Utifra de 10 995 må man jo ha cpu, ram, hd, optisk enhet... Men der er det noe jeg ikke helt skjønner!?! Når man trykker på endre, så er det plutslig med en cpu, 512ram, 60gb hd og en dvd brenner med i prisen.. Den er komplett med de komponentene du nevner, men du har muligheten til å legge inn større harddisk-prosossor etc... Men før du trykker på endre så står det jo at det ikke er noe ram innstallert, ingen cpu osv...?!? Gjort litt uklart av Netshop der.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Men før du trykker på endre så står det jo at det ikke er noe ram innstallert, ingen cpu osv...?!? Gjort litt uklart av Netshop der.. Gå på forsiden til netshop http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...%2fDefault.aspx (tilbudet står jo der med ram osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå