Frugy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei Skal kjøpe meg en viftestyring til makinen min, men lurer mye på hvilken jeg skal velge. Her er noen jeg har sett på: CM Aerogate II Theramltake Hardcano 13 Håper noen har hatt erfaringer med disse og kan fortelle hva dere synes. Er selvfølgelig åpen for andre forslag Viftestyringer som passer inn med mitt Lian Li kabinett hadde vært å foretrekke Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Sunbeam Rheobus som fås både i sølv og sort. Endret 26. august 2005 av Cluster1 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Du må si litt mer om hva du krever av en viftestyring! Har en CM Aerogate III selv. Den har litt anerledes design enn II'eren. I tillegg kan den slå viftene helt av. (Det er greit når du prøver å identifisere lydkilder) Bruker nå min egentlig bare til å holde viftene min på et lavere nivå. Den har forsåvidt også temperaturvarsling som sikkert kan være greit å ha om noe skulle gå galt en dag! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Den Sunbeam Rheobus var jo bare skamfin. Ellers kan jeg anbefale Cooler Master Musketeer. Negativt er at du ikke kan skru viftene helt av. Kjøpte forøvrig min Cooler Master Musketeer (1) til 10$ med frakt på Ebay.com Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Trenger ikke ha mulighet for å slå viftene helt av på viftestyringen Men "må" ha temeraturovervåking. For meg virker det som om hardcano 13 er mest aktuell. Den har jo også kortleser, som kan være greit å ha. En eller annen gang... Disse viftestyringene som er nevnt her settes alle i en cd-spiller brønn ikke sant? Likte ikke helt CM Musketeer. Var litt for... analog Endret 26. august 2005 av Frugy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå