Mr.Anki Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 detta blir bra stå på hva slags farge skal boksen ha ? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg kan nok ikke svare på de to spørsmålene dine, men jeg kan si at dette blir veldig bra. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 De to 3mmbitene som skal bli kammeret er skrudd sammen. Tegningen laget jeg med programmet CadStd. Freeware-program som skriver ut 1:1 skala. Fint for arbeidstegninger. 4740090[/snapback] Hvor fikk du lastet ned det programmet? Hadde nok vært greit å ha det... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Stå på! *pushe*Bilder, bilder, bilder *pushe* Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) hehe ribbemekking er ganske slitsomt og tidskrevene.. 8 ribber burde holde helt fint det... hvor stor er kjøleblokken a? og hvor tykke er ribbeveggene ? Endret 20. februar 2006 av TurboTrond Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 fryktli fine bilder du har Oops! My inage for this link is no longer here.Hosted at Photobucket.com Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jøssameg, du går meg jo en høy gang! Veldig bra jobba, jeg kan ikke si annet! Godt å se at kobberet ble skikkelig tatt hånd om! For tilfiling av dysa kan du gjerne bruke såkalte nålefiler. Jeg tror du får kjøpt slike i en jernvareforretning. Nesten rart at ikke Clas hadde slike? I nødsfall kan du bruke et 3mm bor som fres, men det krever en bestemt og stødig hånd! Hvilket jeg tror du er i besittelse av.. Endret 20. februar 2006 av Skrue Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Joda, kanskje jeg svarer i løpet av morgendagen. Må køye nå. zzzzzzzzz Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nå ble det bedre! Bra arbeid! Gleder meg til å se sluttresultatet! KUTGW! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hey hey, dette så ganske bra ut Tror nesten jeg fikk lyst til å mekke en slik selv Den siste updsaten din fungerer ikke bildene på. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Joda, skal bare kjøpe radiator og pumpe først da. Joda har refreshet opp til flere ganger, men bildene i den øverste fungerer da. tenker på denne Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Joda, skal bare kjøpe radiator og pumpe først da. Joda har refreshet opp til flere ganger, men bildene i den øverste fungerer da. tenker på denne 5642044[/snapback] Trur ikke den der skal ha bilder Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Syns det er bra sånn det er jeg Men kanskje skrive at det ikke er med bilder i de det ikke er med bilder Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Syns det er bra sånn det er jeg Men kanskje skrive at det ikke er med bilder i de det ikke er med bilder 5642274[/snapback] ...men det er jo med bilder, der er plassert i "bildepostene". 5642359[/snapback] Jaja skjønner det, men lixom f.eks., Update! (Ikke bilder) elns.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 dette høres bra ut;) *venter i spenning* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hmm... Gassbrennere'n: Har du skrudd opp nok oksygen? Passet på at den ikke er tett elns? At den er full? Høres bra ut Tror det er sånn du sa med loddinga. Stå på! Ingen hindringer er for store : ) ;p Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ah, digg med en skitur. Klar for prosjekt-vannkjøling, nå! Tror det var/er noe oksygen i slangen. Det var kanskje det du mente? Blir jo litt engstelig når noe går galt med gass i bildet. Enten kan en undersøke det nærmere, eller kjøre på... Så hvis dere ikke hører noe mer fra meg.... 5643830[/snapback] Ja, var vel noe sånt ;p Dårlig forklart av meg ;p Det er aldri bra når det er no galt med gass i bildet, hvis du kjører på, lykke til! =) ;p Lenke til kommentar
chase Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hmm.. Jeg lever visst enda. Jobber med bilder. Update om få minutter. Tror jeg legger bilder sammen med tekst. Virker som om flere blir forvirra... 5644280[/snapback] Hvor er updaten? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Derja Riktignok på andre siden men;P Så bra ut dette, men har sett at de varmer opp rørene nå fælt, også hva gjør de når de fester de? Har ikke sett det. Lodder de da og? Hvis du skjønte dette Bra resultat til første loddeegenskap KUTGW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå