Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) I det siste har jeg redigert veldig mye i Photoshop, og prøvd å gjøre det så bra som mulig siden jeg ikke har hatt noe kamera å leke med på 3 måneder (får faktisk nytt til uka ) Derfor tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd der jeg legger ut mine illustrasjon-bilder og logoer, sånn at jeg slipper å lage en ny tråd hver eneste gang jeg har lagd ett nytt bilde. I tillegg må jeg kanskje advare mot at det kan ta litt tid å laste ned alle bildene (gjelder spessielt modem og ISDN, men hvem har nå det ?). Hvis dere her også ville legge ut litt kritikk på bildene, ville jeg blitt veldig glad Må gjøre dere oppmerksom på at noen bilder er lagd med tutorial, andre ikke. Logoer Illustrasjonsbilder : Endret 26. august 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Stilig og bra laget, 1- 4 og matrix ill. bildet var de tøffeste. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Matrix bildet var bra laga! Kanskje de derre strekene rundt teksten kunne vært litt mørkere? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har du lastet ned en spes. font til det matrix bilde, eller bare mekka på det selv. uanz: hvordan? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Fonten til Matrix bildet her Miltown 2. Måtte laste den ned ja. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Fonten til Matrix bildet her Miltown 2. Måtte laste den ned ja. URL? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 URL? http://www.dafont.com/en/font.php?file=miltown Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Legger inn ett nytt bilde, der jeg bare har lekt meg litt. Men synes det ble faktisk litt bra! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg kan faktisk huske å ha tatt mange av de tutorialene selv. Bilde 5 og 6 var de med mest potensiale synes nå jeg, men det kan ha noe med at jeg er lei av bilder med masse effekter og slikt. Et bilde skal ha en mening mener nå jeg, eller aller helst vekke en følelse. Uansett synes jeg det er serdeles positivt at du prøver deg på egenhånd, da det er slik man som oftest lærer mest av. Fortsett den gode trenden, så vil du en dag skape de flotteste kunstverk! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Legger også ut noen forum signaturer som jeg har laget. Hva synes dere? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Synes det er veldig bra laget! Programmer du bruker? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Bruker Adobe Photoshop CS Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg kan faktisk huske å ha tatt mange av de tutorialene selv. Er det en veldig spesiell måte å lage de på da? link til noen av tut. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 du finner nesten alle tutene her Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 du finner nesten alle tutene her Stilig! Takk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 To nye: Er ikke helt fornøyd med den siste, men jaja.... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er helt enig i at den siste ikke var noe serlig! Må egentlig innrømme at den var kjempe stygg! (Unskyld) Men alle de andre var fete! Og det siste, store bildet du posta var kjempe fint! De som ligger i den første posten var veldig standar-photoshop. Uansett hva man lager av det så er det alltid noen som har laget noe som ligner veldig fra før. Da blir det ikke fullt så fint lenger! Men du har skills i photoshop! Får i alleflal det inntrykket av bildene dine! Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fete illustasjoner, keep up the good work! Har du laget den matrix bakgrunnen selv? Hvis ikke, har du en link.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Er helt enig i at den siste ikke var noe serlig! Må egentlig innrømme at den var kjempe stygg! (Unskyld) Hehe, vet det Måtte bare poste noe med Mario, siden jeg var i ett sånt Mario humør! Fete illustasjoner, keep up the good work!Har du laget den matrix bakgrunnen selv? Hvis ikke, har du en link.. Den er lagd på egenhånd, men har en link der jeg har lært meg hvordan jeg gjør det.. (nøyaktig lik) Bakgrunn og tekst. Takker for god respons Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 tn_00, du er kjempeflink! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå