travis_g Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Skulle gjerne hatt litt kritikk på denne siden. Velger å fortsette på denne tråden io stede for å starte en ny. Har nå, 17.02.06 Endret farge på siden. Skulle gjerne hatt litt tilbakemelding på de nye fargene. My Webpage Endret 17. februar 2006 av travis_g Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Litt tekst hadde vært greit. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Førsteinntrykket: - Ikke så behagelige farger - For stor og voldsom meny - Synes ikke det passer at noe er rundt og noe er firkantet Mine synspunkter... Kode: - "Logoen" burde vært h1, ikke "hovedsiden" - Feil MIME-type (text/html), application/xhtml+xml er riktig. Uansett trenger du vel strengt tatt ikke XHTML - En meny skal settes opp som en liste (ul) - Validatoren fant noen feil Endret 26. august 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Litt tekst hadde vært greit. Lagt til litt tekst nå, men hva synes du? Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Førsteinntrykket:- Ikke så behagelige farger - For stor og voldsom meny - Synes ikke det passer at noe er rundt og noe er firkantet Mine synspunkter... Kode: - "Logoen" burde vært h1, ikke "hovedsiden" - Feil MIME-type (text/html), application/xhtml+xml er riktig. Uansett trenger du vel strengt tatt ikke XHTML - En meny skal settes opp som en liste (ul) - Validatoren fant noen feil Skjønte ikke helt hva du mente med følgende: - "Logoen" burde vært h1, ikke "hovedsiden" Den er nå valid html Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Førsteinntrykket:- Ikke så behagelige farger - For stor og voldsom meny - Synes ikke det passer at noe er rundt og noe er firkantet Mine synspunkter... Kode: - "Logoen" burde vært h1, ikke "hovedsiden" - Feil MIME-type (text/html), application/xhtml+xml er riktig. Uansett trenger du vel strengt tatt ikke XHTML - En meny skal settes opp som en liste (ul) - Validatoren fant noen feil Skjønte ikke helt hva du mente med følgende: - "Logoen" burde vært h1, ikke "hovedsiden" Den er nå valid html <h1></h1> h1 { background: url("bakgrunn.jpg"); } Den første headingen.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Wow, veldig stort, og tykt. Fargene er også skrikende. Siden falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Liker logoen jeg. Men ja, det var litt stort, ble litt "OI" når man kom inn og fikk det i trynet liksom.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Skjønte ikke helt hva du mente med følgende: - "Logoen" burde vært h1, ikke "hovedsiden" Logobildet burde du brukt i h1-elementet, mens hovedsiden burde stått i h2. Skjønner? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jeg skvatt nesten når jeg gikk inn på siden det første man ser er den knall skarpe oransjfargen som skjerer ut øyne Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Skrivefeil: "Porteøflje" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Må legge til at designet ditt er ikke bra. Blir alt for klumpete og monotont. Du skjønner? Fargene er mildt sagt ikke pene og formene er bort i mot grusomme. Hva med å bruke en hvit bakgrunn og holde seg til små former som ikke innholder hakkete grafikk? LYSE farger er et "must". Farga red, eller blue er ikke bra, derimot en nyanse av farga bra. Besøk http://www.hlrnet.com/colormatch/ Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jepp, rett i fleisen fikk jeg den sida, og LIKTE det, kansje er den ikke rede for nationalgalleriet, men den var annerledes enn de duse sukkerspinnsidene i alle slags lyse søte farger som det så ofte påpekes at vi må ha.. Jeg likte den litt voldsomme menyen, men syns kansje at enten bør ting være firkantet, eller så bør dem være runde. - Dare 2 B different.. Endret 27. august 2005 av McSense Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg likte designet! Når alt var så stort slappet øynene av. Designet er kansje ikke like "moderne-pent", men veldig "brukervenlig-pent" fordi det er så myke farver og store diver! OBS. du må gjøre skriften større! Endret 6. oktober 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Velger å fortsette på denne tråden io stede for å starte en ny. Har nå (17.02.06) Endret farge på siden, og ønsker derfor litt tilbakemelding på fargevalget. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fargen var forsåvidt grei nok. Men siden er så stor at jeg får både vertikal og horisontal scroller med Opera og 1024*768 pikslers oppløsning. Det er ikke noe pluss akkurat. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Bruker samme oppløsning selv, og får ikke noe scrolls i det hele tatt. Har ikke stor skjerm heller. Har en bærbar pc. Men det kommer selvfølgelig hvor mange menyer ol. du har åpne i Opera da. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Da har jeg en liten verktøylinje på venstresiden (med snarveiene til bokmerker, notater osv) og helt standard knapper og adresselinje over. Burde jo være mulig å tilpasse den sånn at man ikke får det, for jeg tror det jeg har er standard oppsett på Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå