SumSar Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Etter hvert har det blitt mange tråder her på forumet om når telefon X kommer, og hva den vil koste. Eks: Når kommer W550i? heisann, lurer på å kjøpe W550i noen som vet noe mer om når den kommer?? Pris???? Så jeg tenkte at vi kunne samle alle slike spørsmål i én tråd. Bare en tanke, hvis moderator ikke ønsker dette, så bare slett tråden. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 bedre som sticky da. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 noen som vet når sendo x2 kommer ut? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sto at den skulle komme i juli på amobil, men har ikke hørt noe ennå. Noen som vet? Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hm, jeg har ikke hørt noe om panasonic vs3 på lenge... det ser ut som den er ute i sverige .... noen som har fått noe nyheter om den mobilen i norske sider i de siste? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hm, jeg har ikke hørt noe om panasonic vs3 på lenge... det ser ut som den er ute i sverige .... noen som har fått noe nyheter om den mobilen i norske sider i de siste? Det er ingen resultater i prisguiden på VS3, så det tyder på at forhandlerne ikke har fått den i sine prislister enda. Da er det sannsynligvis fortsatt en stund til den er å finne i butikkene. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hm, jeg har ikke hørt noe om panasonic vs3 på lenge... det ser ut som den er ute i sverige .... noen som har fått noe nyheter om den mobilen i norske sider i de siste? HAr den kommet ut i SVerige? Stilig Svenskene er heldige mennesker Hmm.. Blir jo stas når Panasonic slipper dem ut Hmm.. Var det Panasonic VS3 eller Nokia N90 som ble først kjent? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva med Motorolas vidundere? tenker selvfølgelig på E1120... 3 MP kamera, autofokus, minnekort, MP3-spiller... *Sikle* Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hva med Motorolas vidundere? tenker selvfølgelig på E1120... 3 MP kamera, autofokus, minnekort, MP3-spiller... *Sikle* Den hadde jeg helt glemt. Den var mer å sikle på når den var nylansert, men fortsatt i aller høyeste grad en godbit. Så vidt jeg vet har alltid 4. kvartal vært planlagt lanseringstid for E1120. edit: Sikker på at den har autofokus? Endret 28. august 2005 av arehei Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hm, jeg har ikke hørt noe om panasonic vs3 på lenge... det ser ut som den er ute i sverige .... noen som har fått noe nyheter om den mobilen i norske sider i de siste? Ifølge panasonic norge: Heisann, Denne mobilen kommer nok ikke i butikkene før ca. slutten av august. Mvh, Panasonic Nordic AB Jeg står mellom denne og Moto V3. Grunnen er rykter om dårlig signal på vs3, noe som tross alt er det viktigste på en mobiltelefon Lenke til kommentar
Fredrik17 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei.. Noen som vet når Qtek 9100 kommer og hva den vil koste? Over 7k? Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet når Moto V3x kommer og ca pris på denne? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 edit: Sikker på at den har autofokus? http://www.mobile-review.com/phonemodels/m...-e1120-en.shtml "3 megapixel digital camera, automatic focus, zoom, recording video clips" men det er mobile-review da, de er jo ikke alltid fullt pålitelige... Anbefaler alle å klikke seg inn på linken og nyyyyyte utseendet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kanskje ein idè å nevne kva det gjelder i topic? "Når kommer mobiltelefonen?"-tråden Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (Hmetal @ 27/08/2005 : 11:06) hm, jeg har ikke hørt noe om panasonic vs3 på lenge... det ser ut som den er ute i sverige .... noen som har fått noe nyheter om den mobilen i norske sider i de siste? Ifølge panasonic norge: QUOTE Heisann, Denne mobilen kommer nok ikke i butikkene før ca. slutten av august. Mvh, Panasonic Nordic AB Jeg står mellom denne og Moto V3. Grunnen er rykter om dårlig signal på vs3, noe som tross alt er det viktigste på en mobiltelefon ja... nå er d slutten av august ... så det kunne vel ikke vært rart om det kom opp no flere info om panasonic vs3 rundt om nettet.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Kanskje ein idè å nevne kva det gjelder i topic? "Når kommer mobiltelefonen?"-tråden Da det ligger under "Rykter og nykomlinger", så skjønner jeg ikke hvorfor. EDIT: Leif... Endret 28. august 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 edit: Sikker på at den har autofokus? http://www.mobile-review.com/phonemodels/m...-e1120-en.shtml "3 megapixel digital camera, automatic focus, zoom, recording video clips" men det er mobile-review da, de er jo ikke alltid fullt pålitelige... Anbefaler alle å klikke seg inn på linken og nyyyyyte utseendet... 3G er det viktigste for meg, å det hadde den, vet du når den komer ut??? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Så vidt jeg vet har alltid 4. kvartal vært planlagt lanseringstid for E1120. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kanskje ein idè å nevne kva det gjelder i topic? "Når kommer mobiltelefonen?"-tråden Da det ligger under "Rykter og nykomlinger", så skjønner jeg ikke hvorfor. EDIT: Leif... På hw.no står det ikkje kva kategori den ligger i. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Det er en forumskategori, den som leter, han finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå