Hochi Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ok her er problemet. Eg har en dell som er utenfor garantie. Nå begynner den å yppe litt med at han sier AC power supply type cannot be determined. System speed will not be optimal... Greit nok. Den starter, kjører helt fint, men batteriet lader ikke, og den kjører konstant på intels speed step. asså 600 Mhz istedenfor 1300... og eg ha slått av den i bios, men til ingen nytte. Power supplien er en 65w og me har brukt en fra ett annet system og samme der, men på den adre maskinen funker den utmerket. Så spørsmålet mitt er kossen kan eg force kjører den på 1300? funker ikke med speedswitchxp... så eg må nok endre det i bios.... men det la seg ikke gjøre... any ideas? erik Lenke til kommentar
Hochi Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 noen må jo har en idee.... Erik Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 65 watt psu??? Trykkleif eller mener du det? Lenke til kommentar
Hochi Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 det er jo laptop da... så "psu"en er nok bare 65 ja.... Andre som har peiling? Erik Lenke til kommentar
Hochi Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 ingen? Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå