egils Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hei, er noen av dere som vet hvordan man kan bruke tv skjermen som monitor. Da mener jeg om det finnes programvare som passer til tv oppløsningen. Jeg vil gjerne bruke pc'en som jukebox,har prøvd Musicmatch til mp3 avspilling men det er ikke så lett å se hva som står på tv'en. Bokstavene er jo alt for små, har prøvd windows forstørrelse program uten at det hjalp noe særlig. Er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Specs? Skjermkort? Pro eller home? (urelevant, men allikavel) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 winamp, dobbel size; eller skin med større bokstaver? er vel ikke værre enn å endre font'en overalt, eller endre fontene slik at de blir større? Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Skjermkort??? Hvis du har GF2 ---> høyere, kan du enkelt å greit endre på noe som heter DPI. Den blåser opp hver eneste pixel Lenke til kommentar
egils Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har matrox g400 dualhead skjermkort, os er win me. Jeg har lest at den neste windows version (XP) skal tilpasses til tv oppløsning. Er det riktig? Min lokale datasjappe har en boks kalt multitainer. Det er en datamaskin som ser ut som en dvd spiller den har tilpasset programvare til tv. Så det finnes jo, men jeg kan jo ikke få tak slik programvare. Det er jo rart at ikke noen har sett et potensiale i en slik programvare, Hadde jeg kunnet programmere skulle jeg lagd et slikt program. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Kan jo lete etter DPI programmer... forstørrer ALT på skjermen... Ikke bare fonts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå