Gå til innhold

Hvordan åpne HP Pavilion LAPTOP?

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har en HP Pavilion ZE4400, som garantien er gått ut på og som trenger litt service. Må bl.a. skifte CD-ROM og muligens mer, men så var det å få åpnet den da...

Har skrudd ut alle de synlige skruene på dekselet, også de inne under minnedekselet o.l.

Men den henger fremdeles sammen i et eller annet inne på midten. Virker som det kanskje kan ligge inn under tastaturet, men vet ikke om jeg våger å plukke noe mer på de knappene.

Noen som har peiling?

--->Ligger posten på feil sted, så er det bare å flytte den<---

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar du må fjerne lista som ligger mellom skjerm og tastatur, for så å vippe opp tastaturet og skru ut skruene under tastaturet.

**TIPS** Legg de forskjellige skruene på lapper med forskjellige nr og skissér opp en tegning som viser hvor de forskjellige skal hen, hvor mange o.l. -- ellers er det fort gjort å glemme det..

Lenke til kommentar
Hei dere!

Har en HP Pavilion ZE4400, som garantien er gått ut på og som trenger litt service. Må bl.a. skifte CD-ROM og muligens mer, men så var det å få åpnet den da...

Har skrudd ut alle de synlige skruene på dekselet, også de inne under minnedekselet o.l.

Men den henger fremdeles sammen i et eller annet inne på midten. Virker som det kanskje kan ligge inn under tastaturet, men vet ikke om jeg våger å plukke noe mer på de knappene.

Noen som har peiling?

--->Ligger posten på feil sted, så er det bare å flytte den<---

For å skifte CD-ROM og muligens mer, som du sier, må du uansett av med tastaturet. Og ja, for å få den helt fra hverandre må det skrus litt til ;)

Lenke til kommentar
Hva med å ringe HP...

HP support hjelper ikke til med demontering av laptop. Dersom en av supportagentene fra HP forteller deg at "jada, bare gjør sånn og sånn", så er HP ansvarlige og må betale dersom det går galt. Derfor vil de, uansett garanti eller ikke, nekte hjelp til demontering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...