bananorama Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har noe så si om webcamera? Jeg tenkte å kjøpe meg et webcamera. For det første for å kunne snakke med familie og venner mens jeg studerer i utlandet. For det andre lurer jeg på om webcamera kan brukes til motion capture av ansikts animasjon. Noen som har noen tanker der? Takk for alle tanker. MR Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor mye skal du bruke? Ellers er et slikt et: Logitech Har ett slikt selv, og er storfornøgd Lenke til kommentar
bananorama Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Så bra ut det der. Tenkte litt på dette selv: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308134&view=detailed Men noen som har vært borte i ansikts animasjon (motion capture) med webcam? MR Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Vet ikke åssen det webcamera er, men tror nok at de stiller ganske likt... men min favoritt er Logitech i de fleste sammen henger har selv logitech tastatur,mus,webcamera,og mangen flere mus, og alle funker og går og jeg er fornøgd med alt! Lenke til kommentar
Vitech Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor mye skal du bruke? Ellers er et slikt et: Logitech Har ett slikt selv, og er storfornøgd Kan du bruke både den innebyggede micen og kameraet over msn? Bilde og lyd altså? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jepps, funker perfekt det, og lyden er faktisk svært god, selv på avstand. Har selv dette webcameraet (og jeg har også masse logitech-dingser ), og kan trygt anbefale det. Lenke til kommentar
Vitech Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jepps, funker perfekt det, og lyden er faktisk svært god, selv på avstand. Har selv dette webcameraet (og jeg har også masse logitech-dingser ), og kan trygt anbefale det. Men hvorfor funker da ikke mitt logitech kamera med både lyd og bilde over msn? Det er så frustrerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå