Gå til innhold

Fersk i d å brenne dvd!

Zungam

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har nettopp kjøpt en dvd-brenner en benq dw800A

Jeg har derfor noen spørsmål....

1. For å brenne en film jeg har på pc-en over på dvd, som er lagret på avi.format hva må jeg gjøre?Jeg har nero brenne program og jeg selv skulle tro at det bare var å legge avi.filmen i brenne listen og brenne platten,men dvd spilleren i stua vil ikke lese av den da...hva må jeg gjøre???

Kan noen vise en fremgangsmåte når en slik film skal brennes?

2. Har kjøpt feil plater...kjøpte 16x mens min dvd brenner tåler bare 8x...kan disse platene brukes på noen måte med denne dvd brenneren?

Til slutt vil jeg si at jeg ikke har peiling på alle mulige slags fil-formater..bare avi...derfor hvis andre filer nevnes vil en forklaring være supert..

Håper på raske svar!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner fra slutten:

2. Ja... Hastigheten på platene er makshastighet som de tåler. Ingen fare med de.

1. For å brenne DVD-film fra AVI-filer må du: Kunne spille av filene på pcen. Dette er viktig for å kunne dekode fila. Så må du ha et programm. Dette programmet må kunne konvertere AVI til DVD-format(MPEG2). Selv bruker jeg NeroVission, men etter et raskt Google-søk, så kom denne opp: http://www.trustfm.net/divx/SoftwareAvi2Dvd.html.

Tror det er gratis. Hvis du vil søke etter andre så er det bare å søke på AVI2DVD...

Lykke til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...