N* Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 noen som vet om en spiller som fungerer bra med headset? for jeg har hørt at noen spillere ikke virker, eller spiller lavt med headset. lagringskapasitet spiller ingen rolle, men det bør ikke koste over 1500,- Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hvordan i all verden kan det stemme? det blir jo som ørepropper, men i større skala Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 noen som vet om en spiller som fungerer bra med headset?for jeg har hørt at noen spillere ikke virker, eller spiller lavt med headset. lagringskapasitet spiller ingen rolle, men det bør ikke koste over 1500,- Det er bare at none hodetelefoner er tyngre å drive for spilleren en andre. Fordi forsterkeren er liten i en mp3 spiller... Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) En spiller som virkelig liker større headset er iAudio i5. Helt fantastisk lyd, super bass, klar lyd og kjempe dynamikk! Har den selv og angrer ikke på at jeg kjøpte den! Eneste minus er prisen, 512 mb. for 1500 kr. men jeg synes det er verdt det.. Sammenlignet i går med iPod mini og Creative Zen micro, iAudioen har en dybde og dynamikk i bassen som er helt enorm! Synes liksom i5 har et trøkk i seg som ingen andre spillere har. Endret 8. september 2005 av Chriskart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå