N* Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 noen anbefalinger? jeg har hørt at noen headset ikke passer bra sammen med mp3spillere, fordi de krever kraft som spilleren ikke kan gi nok av. og jeg vil helst ikke bruke ørpropper, det liker jeg ikke. jeg vil også gjerne ha et headset som dekker hele øret, ikke bare øreinngangen. gjerne også være slik at jeg kan putte øret inn i headsettet, men så store er vel ikke å få kjøpt lenger. kikket litt på komplett og fant disse: Koss Ur 18 Creative HQ-1700 (på komplett skrev noen av dette er bedre en porta pro!?) hva tror dere om de? Lenke til kommentar
Soulforged Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Selv mener jeg at Creative "sitt" HQ-1700 er bedre enn PortaPro. Eier selv Audio-Technica ATH-FC7 som er klin lik HQ-1700, som i tillegg har vært ute et par år. Så Creatives utviklingsavdeling har vært kreative og klistra navnet sitt på annen produsents hodetelefoner. Har i tillegg eid PortaPro i 5-6 år. HQ-1700 funker bra sammen med mp3-spillere ettersom det er ganske lettdrevet, får mer enn høy nok lyd med iPod mini'en min. Hodetelefonen sitter på øret, ikke rundt. Lekker noe lyd, men ikke mye. Den isolerer ikke så mye, du hører motorlyd hvis du sitter på bussen med de og du hører noe snakking, men det overdøver ikke musikken helt, den er der. Ellers så har den bra bass, mellomtonen ligger litt lengre bak, ikke så fremtredende, men grei. Diskanten når ikke så høyt, men det er greit med tanke på at lyden blir mer behagelig å høre på i lengre perioder. HQ-1700 er mer detaljert og klarere enn PortaProen, slipper den gjørmete lyden. Man kan ikke forvente altfor mye av en hodetelefon til 335 spenn, men dette er et bra kjøp etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå