arielfaaland Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei! Har et lite praktisk problem.. Jeg kjører Outlook (2003) på min hovedmaskin for å lese mail, kalender, kontakter, notater osv.. Det som jeg sliter litt med, er når jeg ikke sitter på den maskinen og heller sitter på f.eks laptopen, da får jeg ikke tilgang til de samme filene som på hovedmaskinen. Er det noen mulighet for å synkronsiere outlook, slik at jeg kan kjøre filene fra en server på nettverket? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Det du kan gjøre er å bruke en felles .pst fil over nettverket. Har kjørt denne løsningen i flere år og det fungerer helt fint. Det du gjør på laptopen er: 1. Slett den .pst filen du bruker nå. 2. Del .pst filen over nettverket på den maskinen som har det du vil dele. 2. Start outlook så får du beskjed om å finne .pst fil for å åpne. Naviger deg fram ti .pst filen du har delt og åpne den. Ps: Brukte dette i Outlook 2000, men burde fungere på nyere versjoner også. Endret 26. august 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå