RostamX Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hvilken cd-rw skal jeg kjøpe skal ha en 40x eller oppover.... Er det fortsatt Plextor som gjelder? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har akkurat bestillt den nyeste Yamaha'en... Store forventninger til den. Men den er dyr... 1600,- Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 18:34, Bisarre skrev:Jeg har akkurat bestillt den nyeste Yamaha'en... Store forventninger til den. Men den er dyr... 1600,- Helt enig med deg. Den ser ganske bra ut. Eller så er Asus og Nec også gode alternativer.. Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kjøpte for ca 2 måneder siden Lite On brenner 40x12x48. Støtter det meste (alt?). betalte 618 kr. Har ikke hatt noen problemer med denne, og heller ikke noen av de andre kompisene mine har hatt problemer med denne brenneren ( 4 av dem har samme brenneren) Mercury Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har også den samme brenneren (LiteOn 40x12x48), og den fungerer helt supert etter min mening. Den er lite kresen på cdr plater. Mine gamle Pioner 74min som er godkjente for 6X kan brennes på 32X. Har også kjøpt nye Noname 40x fra databutikken.no (veldig billige) og disse går så det suser på 40x brenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå