jac-an Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg lurer på om noen har greie på hva slags utstyr som trengs for å lage 'profesjonelle' klistremerker som kan tåle en støyt til bruk utendørs (vær og vind)? Det jeg trenger er mulighet for å skrive ut klistremerker på transparent bakgrunn, i maks str. A4. Skal ikke produsere mange, et par -> 10 stk daglig kanskje. Jeg har en Canon S900, men om jeg skulle klare å finne klistremerker til den er jeg redd de ikke blir særlig holdbare til bruk utendørs Noen som vet hva slags utstyr som trengs og evt. hvor jeg kan skaffe det? Endret 26. august 2005 av jac-an Lenke til kommentar
Knotpong84 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor mye annet skriver du ut da? må nesten bare vite dette. Har en skriver i tankene, men må vite hvor mye du bruker den, så kanskje jeg har en løsning:) Lenke til kommentar
jac-an Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Hei Skriver nesten ikke ut noen ting ellers, så det er det samme for meg om den kan brukes til det ene eller andre utenom klistremerker i grunn. Har sett litt på lamineringsmaskiner osv. (fikk høre at det kunne være bedre å bruke), men finner uansett ikke noe 'klistremerkepapir' for hverken lamineringsmaskiner eller blekkskrivere Forslag mottas Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Biltema har klistremerkeark til blekkskrivere i diverse størrelser. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Finnes det klistremerkeark til fargelasere ? Lenke til kommentar
Knotpong84 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, det skal det finnes. Vilken skriver skal du ha det til da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå