Gå til innhold

Tele 2 Champion og "mine sider"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe "mine sider" for champion. Kun kontant

Sikker på det??

Champion er jo et abb som er avhengig av å bli administrert gjennom internett, så det må være rart om det ikke finnes?

Hei

 

Du skriver bare en vanlig e-post til de og forklarer eventuelt problemmene dine

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe "Mine Sider" for Tele2 Champion, skal du ordne noe så må du maile eller ringe kundeservice. Syntes det er meget dumt, da jeg godt kunne tenke meg å ha oversikt over forbruk og å kunne legge til eller fjerne tjenester ved mitt abbonement på egen hånd.

 

Snakket med en kundebehandler på telefon fra Tele2 i mai og da hevdet han at en "Mine Sider" for Champion og de øvrige abbonementene fra Tele2 ville komme i løpet av kort tid.. ser ikke slik ut!

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Det finnes ikke noe "Mine Sider" for Tele2 Champion, skal du ordne noe så må du maile eller ringe kundeservice. Syntes det er meget dumt, da jeg godt kunne tenke meg å ha oversikt over forbruk og å kunne legge til eller fjerne tjenester ved mitt abbonement på egen hånd.

 

Snakket med en kundebehandler på telefon fra Tele2 i mai og da hevdet han at en "Mine Sider" for Champion og de øvrige abbonementene fra Tele2 ville komme i løpet av kort tid.. ser ikke slik ut!

Fikk dette svaret på mail

 

Hei.

 

Ved Tele2 Champion kreves det at du har tilgang til internett, fordi du administrer abonnementet ditt derfra. Dette skjer da via en type "mine sider" som du nevner.

 

Med vennlig hilsen

xxxxxxxxxxxxx

Tele2 Norge

 

Synes det er veldig rart, liker å se til enhver tid hvor mye jeg har ringt for :no:

Og når noen sier ja i Tele 2 og andre nei,forvirrende.

 

Gidder hvertfall ikke å ringe kunder service og påkoste meg 10 kr i minuttet bare for å finne ut hvor mey jeg har ringt for :thumbdown:

Håper dme kommer med sånn oversikts side snart.

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Det finnes ikke noe "Mine Sider" for Tele2 Champion, skal du ordne noe så må du maile eller ringe kundeservice. Syntes det er meget dumt, da jeg godt kunne tenke meg å ha oversikt over forbruk og å kunne legge til eller fjerne tjenester ved mitt abbonement på egen hånd.

 

Snakket med en kundebehandler på telefon fra Tele2 i mai og da hevdet han at en "Mine Sider" for Champion og de øvrige abbonementene fra Tele2 ville komme i løpet av kort tid.. ser ikke slik ut!

Fikk dette svaret på mail

 

Hei.

 

Ved Tele2 Champion kreves det at du har tilgang til internett, fordi du administrer abonnementet ditt derfra. Dette skjer da via en type "mine sider" som du nevner.

 

Med vennlig hilsen

xxxxxxxxxxxxx

Tele2 Norge

 

Synes det er veldig rart, liker å se til enhver tid hvor mye jeg har ringt for :no:

Og når noen sier ja i Tele 2 og andre nei,forvirrende.

 

Gidder hvertfall ikke å ringe kunder service og påkoste meg 10 kr i minuttet bare for å finne ut hvor mey jeg har ringt for :thumbdown:

Håper dme kommer med sånn oversikts side snart.

 

Åpenbart at kundeservicen hos Tele2 ikke er oppdatert om deres egne tjenester. Da jeg spurte kundeservice på mail om leveringsrapporter koster noe med Champion-abbonement så fikk jeg beskjed på at det var like dyrt som en sms. Noe som har vist seg å være feil, for det er gratis nemlig..

Lenke til kommentar
Det finnes ikke noe "Mine Sider" for Tele2 Champion, skal du ordne noe så må du maile eller ringe kundeservice. Syntes det er meget dumt, da jeg godt kunne tenke meg å ha oversikt over forbruk og å kunne legge til eller fjerne tjenester ved mitt abbonement på egen hånd.

 

Snakket med en kundebehandler på telefon fra Tele2 i mai og da hevdet han at en "Mine Sider" for Champion og de øvrige abbonementene fra Tele2 ville komme i løpet av kort tid.. ser ikke slik ut!

Fikk dette svaret på mail

 

Hei.

 

Ved Tele2 Champion kreves det at du har tilgang til internett, fordi du administrer abonnementet ditt derfra. Dette skjer da via en type "mine sider" som du nevner.

 

Med vennlig hilsen

xxxxxxxxxxxxx

Tele2 Norge

 

Synes det er veldig rart, liker å se til enhver tid hvor mye jeg har ringt for :no:

Og når noen sier ja i Tele 2 og andre nei,forvirrende.

 

Gidder hvertfall ikke å ringe kunder service og påkoste meg 10 kr i minuttet bare for å finne ut hvor mey jeg har ringt for :thumbdown:

Håper dme kommer med sånn oversikts side snart.

 

Åpenbart at kundeservicen hos Tele2 ikke er oppdatert om deres egne tjenester. Da jeg spurte kundeservice på mail om leveringsrapporter koster noe med Champion-abbonement så fikk jeg beskjed på at det var like dyrt som en sms. Noe som har vist seg å være feil, for det er gratis nemlig..

For håpe dem kommer med sånn oversikts side snart,da er kjekt å ha.

Går over til Tele 2 snart fra Telenor så lurte litt på det.

For vel klare meg uten den muligheten nå fremover.

Lenke til kommentar

Overrasker meg ikke... Tele2 har sannsynligvis den mest DÅRLIGSTE kundeservicen når det gjelder telefoni/mobil/internett etc. i Norge... En "finfin" historie finner du på f.eks. Tele2Kundeservice.com... Skal du bytte fra Telenor, bytt heller til Mobyson eller Noextras enn Tele2! Mener jeg da. Og en del andre kloke folk... :p

 

Se forøvrig tråden Hvem er best? Mobyson eller Noextras? for mer informasjon om disse operatørene.

 

EDIT: På Mobyson og Noextras.net kan man gratis sjekke saldoen ved å taste *150# [send], da disse bruker NetCom-nettet.

Endret av mp93
Lenke til kommentar
Overrasker meg ikke... Tele2 har sannsynligvis den mest DÅRLIGSTE kundeservicen når det gjelder telefoni/mobil/internett etc. i Norge... En "finfin" historie finner du på f.eks. Tele2Kundeservice.com... Skal du bytte fra Telenor, bytt heller til Mobyson eller Noextras enn Tele2! Mener jeg da. Og en del andre kloke folk... :p

 

Se forøvrig tråden Hvem er best? Mobyson eller Noextras? for mer informasjon om disse operatørene.

 

EDIT: På Mobyson og Noextras.net kan man gratis sjekke saldoen ved å taste *150# [send], da disse bruker NetCom-nettet.

Det er jo ikke aboonement begge, de er Forhåndsbetalt.

Må ha abb sto mellom Chess og Tele 2.

For se åssen det går,så lenge d er billig som d er plager det meg ikke.

Lenke til kommentar
Overrasker meg ikke... Tele2 har sannsynligvis den mest DÅRLIGSTE kundeservicen når det gjelder telefoni/mobil/internett etc. i Norge... En "finfin" historie finner du på f.eks. Tele2Kundeservice.com... Skal du bytte fra Telenor, bytt heller til Mobyson eller Noextras enn Tele2! Mener jeg da. Og en del andre kloke folk... :p

 

Se forøvrig tråden Hvem er best? Mobyson eller Noextras? for mer informasjon om disse operatørene.

 

EDIT: På Mobyson og Noextras.net kan man gratis sjekke saldoen ved å taste *150# [send], da disse bruker NetCom-nettet.

 

Greit nok at kundeservicen roter i blant, men jeg vil ha ett abbonement og ikke noe med forhåndsbetaling, for det er ikke noe som passer meg og mitt bruksmønster av telefonen. Å plutselig stå uten penger på mobilen og måtte stresse for å fylle på.. nei, gi meg heller ett abbonement!! Men for dem som vurderer kontantkort eller trenger ekstra kontroll på mobilutgiftene sine, så har jeg ingen problemer med å anbefale Talkmore eller Mobyson..

 

Av billigalternativene er det da bare Chess og Tele2 som leverer meget bra priser, og jeg har lik erfaring med begge etter hvert, nemlig en kundeservice som ikke er på topp. Og forøvrig er noe av det viktigste for meg Telenor-dekning, og ville ikke hatt en operatør som bruker Netcom sitt nett uansett.. For Netcom sitt SmartTalk-abbonement med smsMania, smsPluss og dataMania er i mine øyne et svært gunstig alternativ, hvor man får kundeservice 24 timer i døgnet++.. Har selv god erfaring med Netcom sin kundeservice, men kunne ikke leve med den dårlige dekningen der jeg ferdes mest!

Lenke til kommentar

Nå har jo ikke NetCom så VELDIG mye mer dårligere dekning en Telenor da... Tror det var på rundt 2% bedre med Telenor eller sånt... :p

 

Uansett, er enig i at det er best med Telenor-dekning, men jeg ofrer gjerne å bruke NetCom's nett med Mobyson når det koster 79 øre/minuttet å ringe og 40 øre for SMS!

 

EDIT: Setningsendring

Endret av mp93
Lenke til kommentar
Nå har jo ikke NetCom så VELDIG mye mer dårligere dekning en Telenor da... Tror det var på rundt 2% bedre med Telenor eller sånt... :p

 

Uansett, er enig i at det er best med Telenor-dekning, men jeg ofrer gjerne å bruke NetCom's nett med Mobyson når det koster 79 øre/minuttet å ringe og 40 øre for SMS!

 

EDIT: Setningsendring

 

Nei, Netcom har i det store og hele ikke så mye dårligere dekning enn Telenor (untatt på sjøen bl.a.), men de har det der jeg ferdes hver dag, og da blir valget enkelt for min del..

 

Bra for deg at du trives med Mobyson, men som vi alle har nevnt så snakker vi om abbonement her, og ikke forhåndsbetalting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...