Xmir Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har litt problemer med mitt nye sapphire radeon x600 pro... Av og til klikker det helt, og skjermen blir helt rosa med innfall av strekmønster her og der... Jeg har prøvd både originaldriverene og de nyeste catalystdriverne, men det bedrer seg ikke. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Sjekk temp og at kontakten er skikkelig i skjerm og skjermkort Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 noen enklere plass enn å stikke i bios? mitt første ati-kort! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 kortet sitter helt i ja, og kablene sitter som de skal Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Det er ATI sin VPU recover som lager bråk her! Den setter igang etter å at pcen har vært på i 15 min eller no sånt... Sinnsykt plagsomt iallefall... Noen ganger blir det de rare fargene, og noen ganger bare skikkelig etterslep på skjermbildet... Noen som vet noe om dette? Hvordan sjekker jeg tempen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå