Øyboer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 kjørte superPi I sikkermodus og fant ut at det ga bedre resultat enn i normal modus, men det jeg lurte på er om dette "teller"? Kan jeg skryte av god superPi i sikkermodus? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ja, selvfølgelig kan du skryte av det. Men hvor "seriøst" du blir tatt er en annen sak. Kjører på vanlig modus jeg da, da det er dette som teller. Hvis du vil teste hvor mye mer du har å gå på når du skal spille foreksempel. [Dårlig formulert] Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvis du tester for å få den beste scoren er det den i sikkermodus so gjelder! Alle som skal sette rekorder ol. bruekr alle slags tweaks som de vet om, så dette er fult "lovlig" Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 rart når ikke chipset driverne ikke er instalert.. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 rart når ikke chipset driverne ikke er instalert.. jaha? vell uansett... i normal modus får jeg vell ca 50 sec og og i sikker får jeg ca 35... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Da har du mye dritt som tar mye cpu-kraft! Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Da har du mye dritt som tar mye cpu-kraft! ja, har jo messenger, antivirus, muligens en brannmur og alskens annen dritt som de aller fleste har på sin pc... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) jaha? vell uansett... i normal modus får jeg vell ca 50 sec og og i sikker får jeg ca 35... Jeez! Får 45 i normal-modus(haug med programmer kjørende), og 43 når jeg kjører SuperPI på en egen benchmark-bruker som er tweaka max. Du kjører ikke tilfeldigvis Norton? rart når ikke chipset driverne ikke er instalert.. Hva har vi spist i dag da? Chipset-drivere er da installert som bare faen selv om du kjører i sikkermodus. Endret 27. august 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Du kjører ikke tilfeldigvis Norton? jo så absolutt, cruicer rundt med norton jeg vettu Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du kjører ikke tilfeldigvis Norton? jo så absolutt, cruicer rundt med norton jeg vettu Der hadde vi nok svaret gitt. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 setter du superpi til prioritet "real time" tjener du en del. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Mener at i sikkermodus så laster ikke windows driverne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå