Landeplagen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (Visste ikke hvor jeg skulle poste dette) Jeg har Amped 2 men disken er for ripete til at xboxen klarer å lese den! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Chippe xboxen og laste ned fra internett. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Dumt forslag! 360 kommer midt i november også mener du jeg skal chippe xboxen min til 1300, bare fordi amped 2 ikke virker. Jeg mener: HVORDAN KAN JEG GJØRE SÅNN AT DVDEN BLIR LESBAR? Lenke til kommentar
MHG Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 vask den med zalo, pleier å funke, vist ikke så kan du kjøbe en dvd repair kit. koster vel en 100 lapp eller 2. men ta vare på spillene dine ! riper kan en ikke ha noe av ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 riper kan en ikke ha noe av ! En ripe på et spill er som en ripe i sjelen... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Zalo fungerer vel best om den er møkkete, ikke ripete. Et godt tips mot riper er å bruke tannkrem. Vet det høres rart ut, men vanlig tannkrem er et svakt slipemiddel. Har redda et par CD-er ved å polere undersiden med det. Skyll selvsagt av med rent vann etterpå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Vel, MINE spill er fri for riper, det er bare det at det er ikke mitt! Jeg låner det, så derfor lurer jeg på om det me tannkrem kan skade dvden. Og hvor jeg finner en detaljert beskrivelse. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 colgate.com :!: Men seriøst, prøv med vatn og zalo! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...%20REP%2e%20PRO Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) ok jeg gjorde tannkremtrikset, skal se om det funket nå. EDIT: Det funket ikke! åååååååå. Endret 26. august 2005 av GameMaker Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tannkrem funker for små riper. Store riper kan du ikke reparere. Hvis du får din xbox chipet for 1300kr vil jeg si at du blir svindlet (med mindre det er med stor harddisk da) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Ja men det er jo dritmange små riper! Ingen av de er så store... Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 test cola, ikkje skyll med vatn etterpå, berre tørk cden godt.... er vert et forsøk !!! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ja men det er jo dritmange små riper! Ingen av de er så store... Da pleier tannkrem å funke bra. Bare smør på litt tannkrem og poler litt forsiktig. Så skyller du av med vann og tørker den Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 OK, fant ut at det var xboxn min det var no galt med. Min system link venn prøvde spillet og det funka... Hvordan rengjør jeg inni cd-leseren? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 OK, fant ut at det var xboxn min det var no galt med. Min system link venn prøvde spillet og det funka... Hvordan rengjør jeg inni cd-leseren? Husk at det finnes 3 dvd-romer til xbox: tompson, samsung og phillips. Disse er ganske forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå