JonA Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er i gang med å bygge ny PC Har et gammelt Soundblaster live! kort. Lurer på om det er verdt å kjøpe nytt. Tenker på å kjøpe et Audigy 2 ZS kort. Noen som har sammenlignet disse to? Noen tips? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har nettopp skaffet meg Audigy 2 zs, og det er stor forskjell på lyd, lydproduksjonsmuligheter og prosessorkapasitet sammenlignet med Live-kortet. Så det anbefales, ja Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Er i gang med å bygge ny PC Har et gammelt Soundblaster live! kort. Lurer på om det er verdt å kjøpe nytt. Tenker på å kjøpe et Audigy 2 ZS kort. Noen som har sammenlignet disse to? Noen tips? Ville satt in Live! kortet for nå, og ventet til sluten av september da de nye X-fi kommer. Du finner de i nettbutikenens utvalg alerede, og da er det stor forskjel fra live til x-fi. Så mitt råd, ikke brukt penger på audigy i dag, vent på x-fi i noen uker. En god test, på engelsk om X-Fi: http://www.guru3d.com/article/sound/246/ Endret 26. august 2005 av MrNielsen Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Har Audigy 2 ZS selv og kan ikke annet enn å anbefale dette på det sterkeste. MYE LYD FOR PENGA ! EditPedit: MrNielsen... Hva blir prisforskjellen da ? Endret 26. august 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har Audigy 2 ZS selv og kan ikke annet enn å anbefale dette på det sterkeste. MYE LYD FOR PENGA ! EditPedit: MrNielsen... Hva blir prisforskjellen da ? Biligste X-Fi på komplett er 1049,- Audigy 2 zs 565,- Joa noe pris forskjel er det jo, men så er det vell 5 år nyere teknologi og da Så sef kommer jo an på bruken osv. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Om man er villig til å betale det for et lydkort så venter man jo selvsagt, men om det ikke er så farlig og man vil ha noe med én gang så er 2 ZS bra nok det Lenke til kommentar
atleau Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Mistenker bruktmarkedet kommer til å bli overflodet med "utrangerte" lydkort snart jeg. Har selv bestillt billig versjonen av x-Fi samt Altec Lansing MX5021, det skal bli GROM lyd! Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 det er dette du må skaffe deg http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114393&cks=PRL Vis at du er Mannen (med stor M) i gata Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er vel heller få som har 8 laken til lydkort bruk så et Audigy 2 er nok best Value for money. Men om en er interesert i lyd og villig å gi 1000kr for et kort er nok X-Fi kortet et godt valg. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hei. Jeg har hatt SB live. Har et Audigy og et Audigy 2 ZS kort nå. Kan godt være at det er forskjell på de. Jeg har ikke målt det. Men Audigy 2 er et godt kort. Hvor bra det blir er avhengig av hva du kobler det til. Det kan bli greit hvis du kjøper deg et sett med data høytalere (fra f.eks logitech eller creative) eller det kan bli veldig bra hvis du kobler det til et bra surround anlegg. Med gode kabler og alt så får du godt signal/støy forhold, da er det helt knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå